Wat moeilijk is en voor veel mensen de platinum breaker, zijn die hard get there's. Ben dus blij dat ik die al hebzenmaster wrote: 26 Sep 2022 21:07 Ziek… Wist dat hij moeilijk was, maar die level 100… Nu zou ik gewoon regelmatig even spelen ipv nog continue grinden.
Level 100 is gewoon saai en lang maar qua skill niet moeilijk.
Ik had zelf niet verwacht dat ik die hard get there's zo snel zou hebben. Ik dacht dat ik al blij zou zijn als er eentje op een avond zou lukken.paveman wrote: 27 Sep 2022 09:23 Talking about a grind....
Wel respect dat je zo vlot al die gaps en zo hebt gehaald, ik mis toch echt nog een heel stuk van de skills om dat te kunnen...!
Ondertussen level 72. Ik was 70,5 na Tony zijn career en wat challenges. Dan heb ik met de manuele snelle manier* tot 71 gegaan en dan ben ik maar is gaan kijken waar mijn Cronus Max ligt en of ik er wat van kan maken
*Manuele snelle manier: Alle games mods aan, vooral perfect manual, no bail en double base score zijn belangrijk.
Vervolgens in een timed sessie (gewoon career is makkelijkste) een stuk of 10 special tricks in 1 manual combo doen zodat je score van 1+ miljoen hebt. Special tricks zijn dan de 900 en misty flip, die kan je normaal niet op flatground doen maar... door die no bail game mod kan dat wel. Op 10 seconden heb je dan 1 miljoen.
Run beëindigen zodat je xp krijgt (restart geeft geen xp zeggen ze, maar twijfel daaraan) en dan krijg je 300 xp.
Ik heb nu al met de Cronus max dat hij eerst de skater stopt (anders gaat die veel te snel en komt die tegen objecten) en dan de combo doet en er ook uit springt op het einde. Ik vermoed alleen dat ik iets met tijd van hoelang iets moet runnen fout heb gedaan want hij doet het manual+trick+trick verhaal maar 3 keer terwijl ik 5 keer had gezegd.
Nu dus dat bugje oplossen en dan nog de knoppen voor run end en restart run erbij doen.
Gisteren was ik met dat getest ook al bijna 72 dus heb ik nog even manueel doorgedaan tot 72