Re: Gaming voornemens 2021

31
met0t0 wrote:Niet te veel doelstellingen voor mij in 2021 (zeker aangezien onze prioriteiten elders zullen liggen in het zoeken van een huis en dus waarschijnlijk opnieuw verhuizen). Mijn enige voornemen: zo weinig mogelijk games proberen kopen en de games uitspelen die hier nog liggen te wachten :tong:
Ook het voordeel aan mijn simpele doelstelling: heel goed haalbaar, zo blijkt! Voorspelling dat we dit jaar zouden verhuizen, klopt dus. Aangezien al ons geld nu in dat appartement zit, zal het ook geen probleem zijn om geen games te kopen :lol:
Nieuwe doelstelling: de PS3 opstellen na de verhuis en eerst door die games gaan :)

32
paveman wrote: 02 Apr 2021 23:24 Behalve de controls hoef je de game niet te spelen. Dit deel van de game speelt echt compleet anders dan de rest helaas....
Ik heb de game ondertussen geïnstalleerd. Was iets meer dan 20GB dus viel goed mee wat betreft voldoende ruimte hebben :lol:
Image

33
Had eerst geen doelstellingen in verband met gaming voor dit jaar, maar dankzij Covid (...hm 🙄) ben ik weer meer gaan gamen en heb ik dan uiteindelijk toch een PS4 gekocht. Had eigenlijk al beslist om dat niet meer te doen door andere hobbies die ook wat kosten.

Mijn doel is nu dan om de games te waarvoor ik vroeger speciaal een PS4 wou kopen, om die te spelen en hopelijk meer. 😊 Eventueel eens zoeken naar een goede staat Vita ook.

Op PS3:
- een eerste platinum halen op mijne nieuwe account. Zal denk ik Heavy Rain worden.
- platinum van MGS2 (begin al spontaan te zweten) 🥵 als ik heel veel zin heb ook 3 en 4
- Catherine terug beginnen en hopelijk ook de platinum, had hem bijna op mijn oude account 😢

Op PS4
- vooral genieten van nieuwe toppers en oude vernieuwde klassiekers: Tomb Raider, Final Fantasy 7, Resident Evil 2 en 3, The Last Guardian, Ghost of Tsushima, ...
Last edited by zenmaster on 23 Apr 2021 13:05, edited 1 time in total.
Image

37
met0t0 wrote: 24 Apr 2021 20:10 Ik vond MGS4 veel vlotter spelen dan de voorgaande games. Ik heb die game kapotgespeeld, maar jammer genoeg voordat er trophies waren... :lol:
Veel succes met die platinums, dat zijn best moeilijke!
Thx! Ga mijn best doen.
Ja, ik vind MGS4 ook top hoor. 🙂 Alleen zijn de oude games altijd als thuiskomen voor mij. Zeker de eerste op PSX.
Heb 4 toch wel veel gespeeld, zeker als ik eraan denk dat ik sinds de PS3 vele pauzes had waar ik bijna niet speelde. Ook jammer dat de online snel offline ging.
Image

38
Kolm wrote: 21 Apr 2021 12:45
paveman wrote: 02 Apr 2021 23:24 Behalve de controls hoef je de game niet te spelen. Dit deel van de game speelt echt compleet anders dan de rest helaas....
Ik heb de game ondertussen geïnstalleerd. Was iets meer dan 20GB dus viel goed mee wat betreft voldoende ruimte hebben :lol:
Beetje late reactie, maar... let me know when you're ready for it! ;)

Sju mensen...! Ik krijg zin om MGS4 weer te spelen! :D
Image

43
Zelfde hier Paveman. Toch jammer om zo'n game eventueel links te moeten laten liggen. AAA+ titels die ik nog kan spelen: Spider-Man, Mafia III , TLOU + TLOU 2, Horizon Zero Dawn, Days Gone, God Of War, Uncharted The Lost Legacy, Just Cause 3 + 4, Detroit Become Human.... Ik kan wel nog even doorgaan :q:
Image