Inderdaad, lijkt me een logische verklaring.Elexus wrote:Geldt enkel voor NL dan wss want bij mij werkt het niet. :/Marty wrote:Bij mij werkt de code wel, net gebruikt namelijk: E76CEN5DMNElexus wrote:
Die tweede code werkt toch niet bij mij.
Ie zegt dat de code al verlopen is.
Re: Het budgetgaming-topic
32Oh well, dan maar games gekocht zonder 10%.dividedx11 wrote:
Inderdaad, lijkt me een logische verklaring.
34The walking dead staat heel voordelig voor diegene dat het nog niet hebben Met ps+ iets van een 12 euro dacht ik.
35Interessante eastern sale
Veel vita games voor 5 eur of minder of lbp vita voor 7,19 eur. Hmm ik ga me toch een vita spel aanschaffen, lang geleden dat ik mijn vita nog eens aangelegd heb
Veel vita games voor 5 eur of minder of lbp vita voor 7,19 eur. Hmm ik ga me toch een vita spel aanschaffen, lang geleden dat ik mijn vita nog eens aangelegd heb
36Ik ga me alleszins al eens goed laten gaan met mijn opgespaard PSN krediet!
37Via de GSM? Handig heElexus wrote:Ik ga me alleszins al eens goed laten gaan met mijn opgespaard PSN krediet!
Ik ga eindelijk aan Tomb Raider beginnen en voor 5 euro MXGP Compact erbij nemen.
PSN tichke
38Indeed, thanks Mobistar! (allez ja, tzou nog beter zijn moest het voor Proximus gaan ook )tichke wrote:Via de GSM? Handig heElexus wrote:Ik ga me alleszins al eens goed laten gaan met mijn opgespaard PSN krediet!
Ik ga eindelijk aan Tomb Raider beginnen en voor 5 euro MXGP Compact erbij nemen.
39Maak mij maar jaloers... En ik zit hier met 80 euro beltegoed bij mobile vikings die ik niet opkrijg Het wordt echt eens tijd dat ze uitbreiden naar andere providers om PSN krediet aan te kopen met beltegoed.Elexus wrote:Indeed, thanks Mobistar! (allez ja, tzou nog beter zijn moest het voor Proximus gaan ook )tichke wrote:Via de GSM? Handig he : pElexus wrote:Ik ga me alleszins al eens goed laten gaan met mijn opgespaard PSN krediet!
40Little big planet marvel super hero edition (ps vita) kost maar 7.20 euro als je ps+ hebt, say what Instant buy
41Veel interessante deals zo te zien, ik denk dat ik fifa 15 deluxe editie zal kopen het is de helft goedkoper. In mediamarkt staat hij verre het goedkoopst maar daar is het nog altijd 55€. Zal mijn eerste game zijn die ik koop via PSN.
42Ik koop liever fysiek maar soms gebruik ik toch ook wel eens de store.Toon8 wrote:Veel interessante deals zo te zien, ik denk dat ik fifa 15 deluxe editie zal kopen het is de helft goedkoper. In mediamarkt staat hij verre het goedkoopst maar daar is het nog altijd 55€. Zal mijn eerste game zijn die ik koop via PSN.
43Ik ook maar je vind een Fifa spel niet zo vaak zo goedkoop vandaar.dividedx11 wrote:Ik koop liever fysiek maar soms gebruik ik toch ook wel eens de store.Toon8 wrote:Veel interessante deals zo te zien, ik denk dat ik fifa 15 deluxe editie zal kopen het is de helft goedkoper. In mediamarkt staat hij verre het goedkoopst maar daar is het nog altijd 55€. Zal mijn eerste game zijn die ik koop via PSN.
44Ik koop meestal via store omdat ik simpelweg lui ben om disks te versteken en over het algemeen maakt de PS4 minder lawaai
45Ik koop liefst fysiek... Ik weerhoud mezelf zelfs om dingen uit de store te kopen daarvoor.413x wrote:Ik koop meestal via store omdat ik simpelweg lui ben om disks te versteken en over het algemeen maakt de PS4 minder lawaai