Re: PlayStation VR

317
Ik vind het precies nog meevallen...
Is de prijs van PS5 met 2 controllers ongeveer. Standaard zit er bij een PS5 maar 1 controller en als je eentje bijkoopt zit je er zelfs al wat over.

Zelf had ik eerder richting de 800 verwacht.
Image

Re: PlayStation VR

321
Psvr was €399 op launch, camera €59,99 en move controllers volgens mij ook iets van €100. Dus bij elkaar kom je ook rond de €560 uit. En inderdaad met alle prijsstijgingen over alles, valt het nog wel mee:P.

Als je ziet hoeveel de psvr2 vooruit is qua specs ten opzichte met de psvr1 lijkt me dit een prima prijs voor wat je krijgt.

Ik ben zelf al per maand €50 apart aan het sparen dus hier komt ie waarschijnlijk wel op release. Heel even afwachten of nog meer games een gratis upgrade krijgen
Image

Re: PlayStation VR

327
Wel sneu dat het meest gebruikte betaalmiddel in een land niet wordt ondersteund voor playstation direct terwijl je het wel kan gebruiken om via de playstation store geld op je account te zetten...

iDeal is in Nederland wat Bancontact/online bankieren is in België. Heb nog niet gekeken maar kans is dan groot dat Bancontact/Mister Cash ook niet zal kunnen.
Image

Re: PlayStation VR

330
gamerke1992 wrote: 04 Nov 2022 15:02 Game mania neemt onofficieel al pre orders aan. Je moet bellen en dan schrijven ze je naam en klantennummer op. Verder moet je niets meer doen en zal de pre order geactiveerd worden op vermoedelijk 15 november.
Dat is wel apart want in het artikel op de PSBlog stond dat het voor België/Nederland enkel via PlayStation Direct beschikbaar is in eerste instantie.
During this initial launch phase for our next-gen headset, players in the U.S., U.K., France, Germany, Belgium, Netherlands and Luxembourg will initially be able to pre-order PlayStation VR2 solely through PlayStation’s online store at direct.playstation.com.
https://blog.playstation.com/2022/11/02 ... at-549-99/
Image
cron