Mr.Wolf wrote: 04 Aug 2023 09:46
Alienation al een paar maanden... Moet nu mijn laatste character nog tot level 30 krijgen en dan zou de miserie pas beginnen...
Als je een wapen krijgt, kan deze slots hebben voor een core in te stoppen. Nu is het de bedoeling dat je een 12 slot weapon moet vinden en da's extreem zeldzaam. Ik heb gelezen dat sommigen op level 200 nog steeds niet zo'n wapen gevonden hebben terwijl anderen op level 28 al eentje hadden.
Kijk zoiets vind ik dan stom. Vergald meteen je plezier dan. Dan ze zoiets in een game stoppen kan ik wel begrijpen. Maar dat ze er dan een challenge voor insteken die dan mogelijks zéér uitdagend is. Dan heb je nog tenminste de kans en hopelijk uiteindelijk dan de voldoening om dat wapen te unlocken.
Nu is het volledig luck based.
Zelf nog altijd MW 2. Er is vorige week iets geklikt bij mij met de game en sinds lang kan ik niet wachten om opnieuw multiplayer te spelen. DMZ is ook fun, al hebben ze nu een MRAP toegevoegd die OP is (gepantserd voertuig).
Ondertussen is de hype trein voor Modern Warfare 3 ook op gang getrokken. Gerucht is dat we volgende week teaser krijgen en ergens rond 17 aug een reveal event in Warzone.
Ik ga het nu al zeggen, maar Modern Warfare 3 zal ik preorderen. Ook al wordt het een MW 2 2.0. Voor de ingewijden: classic mini map zou terugkomen en ninja zou terug een perk worden. Verder hoop ik dat DMZ ook terug komt.