Re: PlayStation VR

347
@NTGSruler: De eerste kaart was VISA maar die lompe VISA debit kaart die je nu automatisch in je bankkaart krijgt ipv Maestro bij Fortis => Maestro zou blijkbaar verdwijnen in België was de reden die ze opgeven voor de verandering, maar het is klote want kan er nu in NL op minder plekken mee betalen omdat het gezien wordt als een credit kaart en Maestro werd hier in NL gezien als gewoon 'met de kaart betalen/bancontact'. Online werkt het ook raar dat bancontact soms niet werkt maar VISA wel...
Dat deze niet werkte verbaasde me niet helemaal, die lijkt voor online betalingen enkel te werken als de winkel het meteen afschrijft en dat is bij pre-orders zelden het geval.

Back-up was daarom Paypal, die dus niet gekoppeld kon worden.

Uiteindelijk Mastercard gebruikt maar ik heb zelf bewust geen credit card. Eigenlijk ook maar 1 keer op een jaar nodig voor zo'n gevallen als dit... Als ik nu veel zou reizen of internationaal zou betalen, zou het zijn geld misschien waard zijn.
Komt daar ook nog bij dat ik deels naar het kopen van het huis aan het kijken was en gewoon het hebben van een creditcard, zelfs als er niks in credit staat, kan zo 10000 euro schelen op het bedrag dat je kan lenen hier in NL.
Maar bon, een huis kopen zit voorlopig wel in de diepvries, de prijzen zijn gewoon belachelijk en dat voor een krot waar je nauwelijks je gat kan draaien :L:

@zenmaster: Op PC, ik word onnozel als ik iets serieus moet doen op zo'n klein pokkescherm van een telefoon met touch bediening. Alleen al een wachtwoord intypen duurt een eeuwigheid tov typen op een echt toetsenbord.

Je kan tot 3 kaarten en 1 paypal koppelen en de tweede kaart koppelen was geen probleem.
Enkel die eerste verwijderen lukt nu niet omdat die pop-up stuk is in de PSN Store. Waarschijnlijk gaat dat wel weer werken als ik alle cookies van playstation/sony sites verwijder. Heb het soms nog wel is dat dat scherm niet helemaal goed werkt of in een eeuwige loop van schermen zit omdat hij na klikken op een bepaalde knop gaat herladen naar het begin.

Overigens moet je wel opletten dat je de kaart waarmee je de betaling deed bij playstation voor de pre-order, niet gaat verwijderen van je account want die gaan ze gebruiken.

@Gamerke: De pagina opende idd op de standaard editie van de VR2. Er stonden dan 2 kleine afbeeldingen om te wisselen tussen de twee versies zoals je bij bol ook knoppen hebt om te wisselen tussen platform bij games. Niet heel duidelijk dus want er stond geen extra tekst rond die afbeeldingen. Was eigenlijk bijna toeval dat ik het gezien had want had er zelf niet meer aan gedacht dat die andere editie er was.
Image

Re: PlayStation VR

348
Ik heb Visa enkel omdat ik destijds véél weg was voor het werk en dit altijd van pas kon komen.

Paypal eens gebruikt voor een redelijk dure aankoop op tweedehands, waar de verkoper op stond om Paypal te betalen. Wat ik wel snapte, maar het heeft mij destijds ook enorm gefrustreerd dat het niet ging.
Image

Re: PlayStation VR

353
Marty wrote: 15 Nov 2022 22:21
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2022 09:58 Je moet meteen alles betalen. Ik heb het besteld.

Image
Moest je echt direct betalen? Ik kreeg melding dat ik paar dagen (~5) voor verzenden het geld op de rekening moet hebben staan
Ah daar heb ik over gelezen dan. Ik zien inderdaad nergens een reservatie op mijn kredietkaart.
Image

Re: PlayStation VR

355
Marty wrote: 17 Nov 2022 16:49 Zie net in de store dat deel 1 in de bundel zit van walking dead: saints & sinners voor ps5. Die was wel leuk op de psvr 1. Hopelijk dus ook echt voor psvr 2 met betere controls en graphics
Ik ben die game ooit beginne spelen en vond het idee super. Maar ik vond de PSVR niet goed genoeg om het comfortabel te spelen. Ik denk ook voornamelijk door de verouderde move controllers.
Image

Re: PlayStation VR

357
Kom er net achter dat je met PayPal wel iets op je paypal account moet hebben staan om iets te kopen. Dacht dat het gewoon van mijn eigen rekening werd gehaald. Maar misschien heb ik een instelling niet goed staan. Dus begin februari maar vast die €650 op paypal zetten.

Sony store gaf steeds aan van ongeidentificeerde fout. Dus ja ik heb al 1 aankoop gedaan dit jaar om het te testen.

Maar nog iets minder dan 2 maanden en dan is de psvr2 er. Heb als het goed is vanaf 20 februari vakantie. Ben ik iig thuis om de headset in ontvangst te nemen.

Wat gaat jullie eerste vr game worden?
Ik zelf twijfel tussen Resident Evil 8, GT7 of Saints & Sinners

En ohja.. beatsaber komt ook naar psvr 2 maar nog niets bekend of het gratis upgrade is en je je gekochte muziek gratis mee gaat
Image

Re: PlayStation VR

360
Ik hoop echt dat beat saber een gratis upgrade krijgt, want ik heb die game gekocht en eigenlijk nog maar 2 uurtjes ofso gespeeld.

En mijn Paypal is gekoppeld aan mijn bankkaart, dus dat zou toch moeten gaan? Ik betaal vaak daar mee en tot nu toe nog geen problemen gehad.
Image