Vind het nog altijd een topper. Ja, die trophy is wel wat irritant als je 1 ding mist, maar voor de rest vond ik het een heel leuke game. Proficiat nog met de plat.
Hier begonnen met de eerste Little Nightmares. Heb wat problemen in sommige stukken, misschien zijn het de controls, misschien suck ik gewoon. Maar het lijkt me wel een leuke kleinere game.
Ben nu wel met 5 of 6 games tegelijk bezig, maar het interesseert me nu even geen hol. Het was al een heel druk jaar en blijf thuis elke week bezig. Eind december de schade opmeten.
Re: Wat speel je op dit moment?
3542Heb eigenlijk best wel genoten terug van de game. Sommige stukken blijven echter wel duren vind ik, maar goed
De collectibles gingen vrij vlot, het helpt natuurlijk dat ik de game al eens had gespeeld.
En ach, eens het nieuwe huis op punt staat, kun je weer zorgeloos gamen.
De collectibles gingen vrij vlot, het helpt natuurlijk dat ik de game al eens had gespeeld.
En ach, eens het nieuwe huis op punt staat, kun je weer zorgeloos gamen.
3543Vorige week The Last of Us Part 2 remastered goedkoop op de kop getikt.
3544Ik vond het een fantastische game. En ik heb deze als eerste gespeeld, wel nadat ik de HBO serie had gekeken. Daarna pas Part I gespeeld.FGras wrote: 30 Sep 2024 10:18 Vorige week The Last of Us Part 2 remastered goedkoop op de kop getikt.
3545Beide the last of us games zijn doorheen de jaren wat uitgegroeid tot een van m'n favo games ooit!FGras wrote: 30 Sep 2024 10:18 Vorige week The Last of Us Part 2 remastered goedkoop op de kop getikt.
3546Begonnen aan Dead Space Remake. Voorlopig enkel het eerste chapter gespeeld waarin ik halverwege hopeloos de draad kwijt was (als in waar is een zekere lift??). Uiteindelijk dan toch gevonden en ontdekt dat je met R3 de weg waar naartoe voorgeschoteld krijgt. De sfeer zit echt fantastisch goed, de constante geluiden rondom je zijn angstaanjagend.
3547Deze staat hier ook te downloaden. Ooit denk ik eens de originele gestart maar nooit echt ver in gegaan.NTGSruler wrote: 02 Oct 2024 19:12 Begonnen aan Dead Space Remake. Voorlopig enkel het eerste chapter gespeeld waarin ik halverwege hopeloos de draad kwijt was (als in waar is een zekere lift??). Uiteindelijk dan toch gevonden en ontdekt dat je met R3 de weg waar naartoe voorgeschoteld krijgt. De sfeer zit echt fantastisch goed, de constante geluiden rondom je zijn angstaanjagend.
3548Wel benieuwd ernaar! Dead space 2 vond ik indertijd een topspel. Dead space 3 aan begonnen, maar was me iets te actiegericht toen.
3549Het origineel heb ik nooit gespeeld. Sci-fi horror en horror in het algemeen is niet echt mijn ding. Maar ik hoor alleen maar lof over de game. Ook zijn er in de remake een aantal punten verbeterd, dus kijk er eigenlijk naar uit om verder te doen straks.
3550zenmaster wrote: 30 Sep 2024 20:14
Ik vond het een fantastische game. En ik heb deze als eerste gespeeld, wel nadat ik de HBO serie had gekeken. Daarna pas Part I gespeeld.
Ik heb het spel inmiddels platinum en ik moet zeggen dat de tweede helft van het spel veel leuker is.Mr.Wolf wrote: 30 Sep 2024 20:52 Beide the last of us games zijn doorheen de jaren wat uitgegroeid tot een van m'n favo games ooit!
3551@Sanity: hoe ervaar jij FC25? Zin in Fifa maar ik lees dat het niet een al te goeie game is? Trophygewijs is dit een kl*** lijst, dat wel.
3552Naar trophies toe is het werkelijk een k*tzooi. Vooral de trophy 'top of the pyramid' in clubs is er zwaar over. De constructies die ik mensen zie opzetten om die te behalen...NTGSruler wrote: 04 Oct 2024 15:37 @Sanity: hoe ervaar jij FC25? Zin in Fifa maar ik lees dat het niet een al te goeie game is? Trophygewijs is dit een kl*** lijst, dat wel.
Ik amuseer mij er wel altijd mee hoor, maar zo goed als enkel de FUTmode. Daar hebben ze nu Rush aan toegevoegd (5v5) en dat is wel leuk. Leuker dan Volta alleszins. Dat is dan weer wel positief, die mode en bijhorende verschrikkelijke trophies hebben ze er uitgehaald.
3553Wat met de gameplay? Jij die ieder jaar Fifa koopt, zou je mij deze aanraden?
3554Ingame merk ik weinig issues eigenlijk, minder dan vorig jaar op dit moment.
Wel ondervind ik dat het spel zelf geregeld vastloopt op het scherm van de packs of bij matchmaking.
Paar nieuwe leuke skillmoves waarvoor je niet al je vingers in de knoop moet leggen.
Wel ondervind ik dat het spel zelf geregeld vastloopt op het scherm van de packs of bij matchmaking.
Paar nieuwe leuke skillmoves waarvoor je niet al je vingers in de knoop moet leggen.
3555Hmm laatste Fifa die ik gespeeld heb was 22 (PS+). Zelf gekocht 20. Eens om de 5 jaar wat geld geven aan EA valt nog mee denk ik