thief vond ik gewoon geen goede game. heb em uitgespeeld, maar enkel omdat ik alles uitspeel waar ik aan beginToon8 wrote:Thief heb ik ook nog staan om te spelenNTGSruler wrote:Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....Toon8 wrote:Kzal vandaag beginnen aan Dishonored, heb hem al eens beginnen spelen maar ermee gestopt door een rage quit Ik was denk ik 45 minuten lang bezig met een missie super stealthy aan te pakken, was volledig klaar ermee alles perfect gedaan en moest nog ontsnappen op nen boot ofzo. Ik kwam in een schuurtje terecht waar nog 1 vijand was, maar hij zag mij en ik was te lang bezig met kiezen hoe ik hem dood zou doen (nu ik toch al gezien was en niet meer stealth moest zijn) dat hij mij eerder doodde op 1 of andere manier. Moest alles opnieuw spelen en had daar geen goesting in
Ik ben er eigenlijk niet zo zot van, zal het wel uitspelen maar met minder goesting waarmee ik andere games speel. Ik weet niet aan wat het ligt, want normaal gezien ben ik wel te vinden voor stealth. Misschien de getekende stijl van de game die ik niet mooi vind, het verhaal, ... Ben er nog niet aan uit
Als ik hem uitgespeeld heb zal ik in dat ander topic wel nog eens schrijven wat ik er nu van vond, zit nu nog maar 4 uur ver in het spel die 13 uur zou duren
Re: Wat speel je op dit moment?
362Heel eventjes Dead Space 1 gespeeld. Voor DLC te checken.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
363Kreeg ook geen goede reviews, terwijl dishonored dat wel heeft. Dus denk ik dat het beter is om de 2 niet teveel te vergelijken.Ligeiro wrote:thief vond ik gewoon geen goede game. heb em uitgespeeld, maar enkel omdat ik alles uitspeel waar ik aan beginToon8 wrote:Thief heb ik ook nog staan om te spelenNTGSruler wrote: Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....
Ik ben er eigenlijk niet zo zot van, zal het wel uitspelen maar met minder goesting waarmee ik andere games speel. Ik weet niet aan wat het ligt, want normaal gezien ben ik wel te vinden voor stealth. Misschien de getekende stijl van de game die ik niet mooi vind, het verhaal, ... Ben er nog niet aan uit
Als ik hem uitgespeeld heb zal ik in dat ander topic wel nog eens schrijven wat ik er nu van vond, zit nu nog maar 4 uur ver in het spel die 13 uur zou duren
364Ok bedankt. Was gewoon nieuwsgierig naar de mening van anderen ivm deze games! Stealth is ook hetgene wat mij aanspreekt vandaar de vraagToon8 wrote:Thief heb ik ook nog staan om te spelenNTGSruler wrote:
Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....
365Voor het moment:
Far Cry Classics
Batman: Arkham Knight
The Elder Scrolls Online
Prince Of Persia
Far Cry Classics
Batman: Arkham Knight
The Elder Scrolls Online
Prince Of Persia
366Je kan dishonored pre orderen voor 20 EUR op de playstationstore voor ps4 als je de ps3 versie al hebt.NTGSruler wrote:Ok bedankt. Was gewoon nieuwsgierig naar de mening van anderen ivm deze games! Stealth is ook hetgene wat mij aanspreekt vandaar de vraagToon8 wrote:Thief heb ik ook nog staan om te spelenNTGSruler wrote:
Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....
367Ik speel momenteel nog steeds The Witcher 3,
dit omdat ik niet zo vaak game aangezien nu ongelooflijk veel tijd kruipt in mijn kind
dit omdat ik niet zo vaak game aangezien nu ongelooflijk veel tijd kruipt in mijn kind
368Is't zo erg?Gamefreak wrote:maak je borst alvast nat RoyRoyVdW wrote:Sound Shapes echt leuk tot nu toe. Alle DLC trophies al binnen, leuke muziektonen vooral die metal. Tot nu toe makkelijk, maar die death mode zal wat anders worden.
369Valt wel mee, het is wel wat trial en error, maar het is doenbaarRoyVdW wrote:Is't zo erg?Gamefreak wrote:maak je borst alvast nat RoyRoyVdW wrote:Sound Shapes echt leuk tot nu toe. Alle DLC trophies al binnen, leuke muziektonen vooral die metal. Tot nu toe makkelijk, maar die death mode zal wat anders worden.
370Soms moet ge gewoon echt veel geluk hebben met hoe het level begint. Het kan dus wel eventjes duren voordat alles goed lukt, of het kan ook net heel snel gaanRoyVdW wrote:Is't zo erg?
371De death mode, verschrikkelijk... Ik moet nog 10 levels doen en geen enkele lukt, als ooit iemand mij wil helpen?
372Welke PoP?Mr.Wolf wrote: Prince Of Persia
373Sands Of Time. Heb ik een hele tijd geleden gespeeld op ps2 en ik wou hem nog is doenCaptain Witwicky wrote:Welke PoP?Mr.Wolf wrote: Prince Of Persia
374zalige gameMr.Wolf wrote:Sands Of Time. Heb ik een hele tijd geleden gespeeld op ps2 en ik wou hem nog is doenCaptain Witwicky wrote:Welke PoP?Mr.Wolf wrote: Prince Of Persia
375Op de PS2 dan ook?Mr.Wolf wrote:Sands Of Time. Heb ik een hele tijd geleden gespeeld op ps2 en ik wou hem nog is doenCaptain Witwicky wrote:Welke PoP?Mr.Wolf wrote: Prince Of Persia
Eventjes Dead Space 2 gespeeld voor DLC te checken...misschien dat ik hem terug oppik, zit midden de game, de laatste keer gespeeld jan. 2014