Gewoon de eerste kans de launcher pakken en volgende keer mines. Mines zijn handig op plaatsen waar je weet dat een back spawn komt.Kolm wrote: 07 Jan 2025 20:15 Money in ronde 3 is voor mij eigenlijk helemaal geen probleem. Die jumpers zijn met 1 charged shot van je rifle (met 1-2 power upgrades) al dood. Dat is ook de laatste ronde die ik nagenoeg volledig met rifle doe op end fight na, dat is dan zonder rushen uiteraard.
Maar ik vraag me nu wel af... als je in ronde 3 ipv ronde 1 je armor pakt, krijg je dan betere armor dan in ronde 1?
Denk het niet, is volgens mij altijd heel basic.
En krijg je dan minder money in ronde 1
Ik krijg ongeveer 350k in ronde 3 omdat er best veel vijanden zijn die elk ook wat geld geven.
Het geld is normaal altijd evenveel.
Ik moet ook is kijken want ik dacht dat de rocket launcher onder weapons zat en niet supplies (eerste poort zelfde, maar 2de poort niet).
Ik weet dat ik gisteren even weapons probeerde in ronde 4 en toen ik bij de automaat kwam vielen er plots 3-4 van die grote slashers uit de lucht die ik nog even niet had verwacht .
Het enige probleem bij mij is het eindgevecht van de supply route. Dat kan je ook niet echt traag en van op afstand doen want je springt naar beneden van zo'n ramp en dan moet je er maar mee dealen... In mijn run gisteren kwamen er plots 3 bombers van alle kanten op me af waardoor ze me insloten en die negeerden de flare die ik had gegooid net voor ze op het scherm verschenen en dus nog steeds actief was. Mijn dash werd geblokt door 1 van hen. Full health naar dood in 1 seconde. Had er ook maar eentje, bv degene die langs de flare liep , ook effectief naar de flare gegaan had ik het waarschijnlijk wel overleefd.
Wat bedoel je met 'Vanaf ronde 5 ipv money/health supplies voor mines of grenades.'
Money en health zitten in dezelfde poort dus die kan je niet met elkaar afwisselen. Of bedoel je ipv money de health route doen met dan de supply route als afwisseling? (zo lijkt je lijstje te zijn)
Bij money/health. Ik begin altijd met money en als mijn health minder is bij een tussenpoort naar health.
Op het einde van elke ronde, of bij shops, hou ik altijd 30k ongeveer over. Zodat je toch altijd flares en ammo kan aanvullen.
Bij eindgevechten zwier ik altijd snel alle turrets, als een soort "barrier", en blijf daar zoveel mogelijk achter. Tussendoor gebruik ik die nooit, opsparen voor het einde telkens.
De dingen die het water onder stroom zetten ook zo snel mogelijk laten afgaan zodat je er zelf niet door geraakt wordt.
Die bombs zijn ook irritant.. Zijn snel en doen veel damage..