Re: Wat speel je op dit moment?
376Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Is de PS3 versie niet goed genoeg?M-power wrote:
Je kan dishonored pre orderen voor 20 EUR op de playstationstore voor ps4 als je de ps3 versie al hebt.
Draag een extra pamperToon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Ah, kon ook zijn dat je de trilogie op PS3 speelde .Mr.Wolf wrote:Natuurlijk, ik had toen de trilogie gekocht. Den eerste kon ik goed, maar de 2 anderen waren toen nog te moeilijk voor mij. Ik was toen nog maar 11 jaar ofzo
Blij om te melden dat ik nog maar 5 keer bijna mijn toetsenbord kapot geholpen heb, valt dus goed mee Er zitten toch wel jump scares in.Captain Witwicky wrote:Draag een extra pamperToon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Zet de muziek ook lekker hoog, de sfeer zit er goed inToon8 wrote:Blij om te melden dat ik nog maar 5 keer bijna mijn toetsenbord kapot geholpen heb, valt dus goed mee Er zitten toch wel jump scares in.Captain Witwicky wrote:Draag een extra pamperToon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Leuke game dus.ShAmPi wrote:Arkham knight terug opgepikt.
Ik erger mij aan de batmobilebesturing, de riddler trials, de races, de achtervolgingen en het feit dat de map niet te onthouden is en dat je de bommen, riots en wa nog allemaal moet tegenkomen alvorens ze op je map verschijnen...
Ik speel hem ook op ps3 Ik had hem nog maar is in 1 of andere sale gevonden. Int begin was de combat wel gemakkelijk (constant over de hoofden springen en aanvallen in de rug), maar uiteindelijk kunnen ze dit ook afweren.Captain Witwicky wrote:Draag een extra pamperToon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Ah, kon ook zijn dat je de trilogie op PS3 speelde .Mr.Wolf wrote:Natuurlijk, ik had toen de trilogie gekocht. Den eerste kon ik goed, maar de 2 anderen waren toen nog te moeilijk voor mij. Ik was toen nog maar 11 jaar ofzo
De eerste PoP vond ik juist de moeilijkste qua combat
Ik was toen ongeveer 16 jaar ofzo toen ik PoP 1 speelde.
De Batmobile besturing vind ik eigenlijk echt nog wel goed. Ook goed dat je niet echt naar elke riddle moet zoeken omdat ge die groene gasten moet ondervragen. Dat tegenkomen van sidequests is echt wel hatelijk. Ik zit maar wat in de stad rond te vliegen om brandweermannen tegen te komenShAmPi wrote:Arkham knight terug opgepikt.
Ik erger mij aan de batmobilebesturing, de riddler trials, de races, de achtervolgingen en het feit dat de map niet te onthouden is en dat je de bommen, riots en wa nog allemaal moet tegenkomen alvorens ze op je map verschijnen...
Ah, dus toch op de PS3Mr.Wolf wrote: Ik speel hem ook op ps3 Ik had hem nog maar is in 1 of andere sale gevonden. Int begin was de combat wel gemakkelijk (constant over de hoofden springen en aanvallen in de rug), maar uiteindelijk kunnen ze dit ook afweren.
dat is een hele boterhamShAmPi wrote:Arkham knight terug opgepikt.