beter laat dan nooitHybris wrote: Via Amazon.com een fysiek exemplaar gekocht.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
497Idd en deze week een extra plat erbij dus :-)
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
498Had de game al op PS4, dus tenzij je de vita-versie superieur vindt, geldt die zegswijze niet.Gamefreak wrote: beter laat dan nooit
Die kans is groot ja!RoyVdW wrote:Idd en deze week een extra plat erbij dus :-)
499Als eerste van velen die zullen volgen, neem ik aan:
(bestaat er eigenlijk een gewone editie?)
En dan nog wat vita-voer:
&
&
En dan nog wat vita-voer:
&
&
501Everybody's Gone to the Rapture
Voor 12 euro aan 40 percent Halloween korting. Wist wel dat die nog korting zou krijgen geduld wordt beloond. Heb dit allemaal geregeld met mijn PS app en ook naam gewijzigd en profielfoto. Goeie bediening.
Last edited by RoyVdW on 22 Oct 2015 22:50, edited 1 time in total.
502En zit er nog een cover afbeelding achter al die content meldingen?Hybris wrote:Als eerste van velen die zullen volgen, neem ik aan:
En zit er nog wel een game bij naast al die extra's?
503+1 GozerBozeGozerXrd wrote:En zit er nog een cover afbeelding achter al die content meldingen?Hybris wrote:Als eerste van velen die zullen volgen, neem ik aan:
505Dit is nog niks in vergelijking met Batman: Arkham City GOTY edition. Zo'n schitterende game met zo'n spuuglelijke boxart, volgepropt met welke extra's en review scores er allemaal niet waren. Uiteindelijk is er zelfs een parodie op gemaakt. Je moet maar es googlen als je het nog nooit hebt gezien.BozeGozerXrd wrote:En zit er nog een cover afbeelding achter al die content meldingen?
507@ Gamefreak: Het is arkham city dat hij bedoeld en niet arkham knight. Heb eens opgezocht en ze overdrijven idd een beetje
Gisteren gaan halen: Vind de box art nog mee vallen, maar je hebt wel wat werk om al die extra content te unlocken
Gisteren gaan halen: Vind de box art nog mee vallen, maar je hebt wel wat werk om al die extra content te unlocken
508Ja, gisteren eentje gezien in de Game Mania, waar duidelijk die "extra content" bovenaan niet op staat aangeduid.Hybris wrote: (bestaat er eigenlijk een gewone editie?)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
509oeps, sorry maar Knight is ook best vol met dat gespuis niet ?Toon8 wrote:@ Gamefreak: Het is arkham city dat hij bedoeld en niet arkham knight. Heb eens opgezocht en ze overdrijven idd een beetje
510Bij mij hing dat aan het plastiek, dus toen ik die verwijderde stond er niets meer op het doosje van extra content.Gamefreak wrote:
oeps, sorry maar Knight is ook best vol met dat gespuis niet ?