Re: Welke game speelde je het laatste uit?

587
Medal of Honor: Warfighter

Ik had er denk ik iets te hoge verwachtingen bij... Uiteindelijk is de gameplay over het algemeen redelijk, maar dat is het dan ook. Het verhaal dat ze proberen brengen, komt er totaal niet uit. De missies zijn ook allemaal nogal eentonig. Wel leuk dat er af en toe voertuigmissies in zitten, die vind ik altijd wel leuk om te spelen. Hier en daar technische problemen waardoor ik vaak een checkpoint heb moeten herladen.

6/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

594
dividedx11 wrote:Ratchet & Clank ==> 10/10 Persoonlijk een van de beste uit de franchise. Nu nog eens de challenge mode spelen en dan voor de platinum gaan :D
Is het eigenlijk de originele r&c, maar dan met betere graphics en misschien een paar toevoegingen? Of is het een heel ander verhaal? Ik heb net de trilogie uitgespeeld en na de gameplay te zien, was heel die planeet gewoon identiek hetzelfde, maar dan met mooie graphics enzo. En daar wou ik voorlopig nog niet voor betalen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

595
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Ratchet & Clank ==> 10/10 Persoonlijk een van de beste uit de franchise. Nu nog eens de challenge mode spelen en dan voor de platinum gaan :D
Is het eigenlijk de originele r&c, maar dan met betere graphics en misschien een paar toevoegingen? Of is het een heel ander verhaal? Ik heb net de trilogie uitgespeeld en na de gameplay te zien, was heel die planeet gewoon identiek hetzelfde, maar dan met mooie graphics enzo. En daar wou ik voorlopig nog niet voor betalen.
Er zijn enkele oude en enkele nieuwe planeten. Het verhaal is deels aangepast. Maar het speelt echt wel heel anderd dan de originele. Zeker de 40 euro waard.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

596
paveman wrote:
RoyVdW wrote:
paveman wrote:Uncharted: Drake's Fortune Remastered
8/10 Nog net zo goed als ik me kon herinneren. Qua graphics had ik niet het idee een opgepoetste versie te spelen, maar toen ik de PS3 versie er even in stak ter vergelijking was het vrij snel duidelijk... Dit blijft alleen wel een duidelijk mindere game dan deel 2 en zelfs 3. Vooral het einde is wat teleurstellend, vind ik.
Idd ik vond de vergelijking ook zeer duidelijk alles speelt vlotter. Ja het einde is teleurstellend maar ik vind dit de beste Uncharted omdat ik vroeger zoooo onder de indruk was van de grafische pracht en de nostalgie enzo. Maar idd het minste deel als je het nu bekijkt. Nu nog die platinum halen ;)
Ja, de :Tp: is een kwestie van nog een paar uurtjes spelen, dat komt wel goed ;)
Het was mijn eerste game voor de PS3 en ik vond het een érg goede game, maar ik werd pas echt omver geblazen door deel 2. Deel 3 vond ik (juist ook vanwege hoe goed deel 2 was) teleurstellend, of nou ja: een stuk minder. Nu achteraf bekeken dus nog wel een stuk beter dan de eerste (al heeft de eerste inderdaad altijd toch iets magisch).
Kwa verhaal is Uncharted 2 het beste, en dan heeft dat niet eens persee te maken met dat de grapics toen de tijd zo mooi waren ineens, het verhaal zit gewoon goed in elkaar en maakt het een mooi einde.

Uncharted 1 vind ik persoonlijk daarna het beste, de humor zo lekker droog, het zou een mooie aktiefilm zijn

en Uncharted 3 vind ik persoonlijk de slechtste, hoewel het in het begin wel aardig begon werd de game slechter en slechter en ging het verhaal vreselijk achteruit. allemaal fantasie die me iets te boven ging, en aktiescenes die ik echt uit films heb gezien zo voorspelbaar.

Mijn mening hierboven :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

598
coolgamer wrote:Ether one 7/10
Ik vond het een game met een interessant verhaal over dementie. Had soms dat het spel blokkeerde en enkele minuten moest wachten tot ik weer verder kon en Zonder guide is het onmogelijk alle puzzels op te lossen. Toch is deze Ps plus game van een tijdje geleden het proberen waard.
Klopt maar is hoofdzakelijk een trophyhunter spelletje hè. Iemand die deze game normaal (zonder guide) speelt geraakt nergens denk ik. Een van de zoniet de vreemdste game die ik ooit heb gespeeld.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

599
gamerke1992 wrote:
zenmaster wrote:
gamerke1992 wrote:Lara croft and the Temple of osiris: 7,5/10

Heel leuk tussendoortje. Mooi uitgewerkt en leuk upgrade systeem.
Is dat dezelfde "reeks" als Guardian of Light? En voor PS3?
Het is volgens mij een vervolg op die titel. Ik heb het op ps4 gespeeld maar denk wel dat het ook op ps3 kan.
klopt, is een vervolg :idea: