Re: Welke game speelde je het laatste uit?

607
zenmaster wrote:Haha, ni speciaal voor een PSN game ze :lol: :P Nee, ik ben wel aant rondkijken, op tweedehands sites zijn ze al redelijk goedkoop te vinden tegenwoordig. En hoe meer er te koop staan, hoe lager de prijzen worden. Maar ik heb nog een grote PS3 games backlog op't moment :)
Oh, maar die heb ik ook.... :D Ben zelf afwisselend op de PS3 en PS4 aan t spelen. Mijn PSN vrienden zoals jij moeten mij natuurlijk ook zo nu en dan online zien komen.... :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

609
zenmaster wrote:Volgende maand of in de zomer misschien dat ik er één tweedehands koop, ofwel bij Kerstmis een nieuwe als ik nog zolang kan wachten. :P

Ja, ik zie af en toe uwe pop up ;) Meestal Final Fantasy toch, ni?
Op het moment wel idd. Ik probeer me toch in ieder geval tot 1 game per systeem te beperken... :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

610
Elexus wrote:The Witcher 3 => Prachtig spel, sublieme characters en goede opbouw. Al blijf ik toch lichtjes meer fan van Dragon Age Inquisition. :)
Kan je even kort uitleggen wat je zo goed vindt aan Dragon Age: Inquisition? Ik zag onlangs dat de game op de PS Store nu aan €20 verkocht wordt. De game ziet er gewoon niet zo indrukwekkend uit als The Witcher, maar het verhaal (hoe weinig ik er ook van afweet) en de verschillende characters zien er wel boeiend uit.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

611
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:The Witcher 3 => Prachtig spel, sublieme characters en goede opbouw. Al blijf ik toch lichtjes meer fan van Dragon Age Inquisition. :)
Kan je even kort uitleggen wat je zo goed vindt aan Dragon Age: Inquisition? Ik zag onlangs dat de game op de PS Store nu aan €20 verkocht wordt. De game ziet er gewoon niet zo indrukwekkend uit als The Witcher, maar het verhaal (hoe weinig ik er ook van afweet) en de verschillende characters zien er wel boeiend uit.
Ik vond het verhaal net erg goed en super episch. Dat miste ik een beetje bij de Witcher met momenten. Witcher heeft ook een heel goed verhaal maar het kan niet tippen aan sommige scènes in DA. Verder kan je in DA helemaal je eigen personage maken die ook veel meer zegt dan Geralt en daardoor had ik toch een veel grotere 'band' met m'n personage. Het gevechtssyseem vond ik ook slightly beter dan bij The Witcher.

Voor 20 euro zou ik alleszins echt niet twijfelen. Het is de moeite, geloof me. :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

612
Elexus wrote:
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:The Witcher 3 => Prachtig spel, sublieme characters en goede opbouw. Al blijf ik toch lichtjes meer fan van Dragon Age Inquisition. :)
Kan je even kort uitleggen wat je zo goed vindt aan Dragon Age: Inquisition? Ik zag onlangs dat de game op de PS Store nu aan €20 verkocht wordt. De game ziet er gewoon niet zo indrukwekkend uit als The Witcher, maar het verhaal (hoe weinig ik er ook van afweet) en de verschillende characters zien er wel boeiend uit.
Ik vond het verhaal net erg goed en super episch. Dat miste ik een beetje bij de Witcher met momenten. Witcher heeft ook een heel goed verhaal maar het kan niet tippen aan sommige scènes in DA. Verder kan je in DA helemaal je eigen personage maken die ook veel meer zegt dan Geralt en daardoor had ik toch een veel grotere 'band' met m'n personage. Het gevechtssyseem vond ik ook slightly beter dan bij The Witcher.

Voor 20 euro zou ik alleszins echt niet twijfelen. Het is de moeite, geloof me. :)
Ik ben het helemaal met je eens. Het verhaal was heel goed. En je kan zo veel keuzes maken, dat je echt een band voelt met je personage. Ook die romances enzo vond ik heel tof. Het vechtsysteem is dieper uitgedacht en vraagt meer tactiek. Maar ik ben meer het hack and slash type, waardoor ik the witcher verkies.

Ik moest er wel heel hard aan wennen dat je altijd in team rondloopt en zelfs de controle kon nemen over andere personages. Je kon zelfs als je wou een heel personage uitbouwen, maar altijd met een NPC spelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

613
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:The Witcher 3 => Prachtig spel, sublieme characters en goede opbouw. Al blijf ik toch lichtjes meer fan van Dragon Age Inquisition. :)
Kan je even kort uitleggen wat je zo goed vindt aan Dragon Age: Inquisition? Ik zag onlangs dat de game op de PS Store nu aan €20 verkocht wordt. De game ziet er gewoon niet zo indrukwekkend uit als The Witcher, maar het verhaal (hoe weinig ik er ook van afweet) en de verschillende characters zien er wel boeiend uit.
Ik vond het verhaal net erg goed en super episch. Dat miste ik een beetje bij de Witcher met momenten. Witcher heeft ook een heel goed verhaal maar het kan niet tippen aan sommige scènes in DA. Verder kan je in DA helemaal je eigen personage maken die ook veel meer zegt dan Geralt en daardoor had ik toch een veel grotere 'band' met m'n personage. Het gevechtssyseem vond ik ook slightly beter dan bij The Witcher.

Voor 20 euro zou ik alleszins echt niet twijfelen. Het is de moeite, geloof me. :)
Ik ben het helemaal met je eens. Het verhaal was heel goed. En je kan zo veel keuzes maken, dat je echt een band voelt met je personage. Ook die romances enzo vond ik heel tof. Het vechtsysteem is dieper uitgedacht en vraagt meer tactiek. Maar ik ben meer het hack and slash type, waardoor ik the witcher verkies.

Ik moest er wel heel hard aan wennen dat je altijd in team rondloopt en zelfs de controle kon nemen over andere personages. Je kon zelfs als je wou een heel personage uitbouwen, maar altijd met een NPC spelen.
Ja dat team vond ik in het begin ook ff aanpassen maar heb eigenlijk nooit geswitched met de andere personages. :) Vooral het feit dat je een eigen personage kon uitdenken, vond ik erg leuk en is toch wel belangrijk in m'n RPG beleving. :0
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

615
Amnesia: the Dark Descent -> 8/10
De game moet het vooral hebben van zijn uitstekende atmosfeer en verhaal en niet zozeer van de wat mindere grapihcs. De vele puzzels die je moest oplossen terwijl iets je op de hielen zit zat ook wel zeer goed in elkaar. En natuurlijk het systeem van een lantaarn met gelimiteerde hoeveelheid olie droeg bij aan de spanning. En als je te lang in het donker zat of het monster zag werd alles een waas, wat natuurlijk ook niet hielp als je wilde ontsnappen.
Kon misschien wel wat meer een jumpscare bevatten ofzo, er zaten veel momenten in de game waarop je op je gemak voelde waarbij je dan enorm zou kunnen verschieten.
Het vervolg van deze game werd veel minder goed onthaald waardoor ik hem waarschijnlijk niet zal spelen.
Image
cron