Re: Welke game speelde je het laatste uit?

661
RoyVdW wrote:Life Is Strange

WOOOW. Man ik ben er nog niet goed van. ;( Vooral laatste episode is crezie. Mindfuck op z'n best. Wie verzint dit, een meesterbrein?? Mega goed verhaal zit goed in elkaar. Beter dan TWD vind ik. Sowieso 9,235/10, perfectie bestaat niet maar deze grenst eraan. Thx aan iedereen die hem aanraadde. Zeker zijn geld waard en vooral tijd. Wel jammer dat ik die niet kan terugspoelen zodat ik een andere game kan platten en deze toch blijf behouden :lol:
[+] einde
Heb op het einde toch maar gekozen om Arcadia te redden en mijn vriendinnetje te laten sterven. Zo kon ik de rest redden en dat was ook oorspronkelijk geweest zonder tijdsaanpassing. Wist vanaf de eerste minuten in die klas al dat er iets met die leraar was vreemd maar van wie je het minste verwacht daarom had ik dit nog zien aankomen :O Heb ook herspeeld om Kate te redden van die zelfmoord ik wist niet dat je ze kon redden ik vond het erg :cry: Haha precies of ik ben geshockeerd met die emoticons. Matige graphics wel en soms slechte texturen, maar 'fucking awesome' spelletje zoals Chloë zou zeggen.
I told ya :smug:


ikzelf heb Drake en company uitgespeeld, subliem, maar dat moet ik niet meer zeggen vermoed ik: 9,5 op 10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

662
God of War: Ghost of Sparta -> 8/10
Weer een zeer goede GoW voor de psp, die ik op de vita speelde. Schrijnend voor de vita dat mijn favoriete spellen hierop eigenlijk al waren gemaakt op een ander platform (GoW 1 en 2 op ps2 en deze voor psp). Al vond ik batman blackgate voor de vita ook wel zeer leuk.
Nu heb ik toch wel al een 10-tal spellen op de vita gespeeld die kunnen verdoezelen dat de vita eigenlijk een miskoop was :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

666
Uncharted 4 -> 9,5/10
Vind ik de beste van de reeks, zeer goed spel. Vond de toevoegingen van meer open ruimtes en gebruik van klim haak/mes zeer goed gevonden en het bevorderde de gameplay. Ook was het leuk om nu dagboek artikelen/notities in de open wereld te vinden, kwestie om wat meer backstory te krijgen over wat er nu gebeurt was met de piraten. Het spel zag er natuurlijk ook weer ongelooflijk mooi uit, maar dat zijn we nu al gewend van Naughty Dog, heb in de game vaak stil gestaan en gewoon rond zitten kijken naar de prachtige omgevingen. Jammer dat de reeks nu gedaan is.
Op naar TLOU 2 ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

672
Heavy Rain ==> 9,5/10

Heavy Rain... Heavy shit jah :p Fantastische game, echt wel een van de beste die ik al gespeeld heb. Je wordt ongeloofelijk hard meegezogen in het verhaal. Fantastisch, al die psychische beslissingen die je moet nemen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

674
Until Dawn -> 6/10
Is toch wel één van de minste horror games die ik al gespeeld heb. Niet echt eng, vooral ook grappig met heel veel clichés. Wat de game wel zeer goed maakte is alle soorten keuzes die je kan maken die dan veel invloed hebben. Het ziet er ook allemaal zeer goed uit, maar ik heb ook veel gevloekt om de controls en de camera standpunten. En de sequenties waarbij je niet mocht bewegen met de controller vond ik ook irritant, je bent zodanig gefocust om te zorgen dat het blauwe vlekje binnen het kader blijft dat je niet meer ziet wat er in de game gebeurt. Dan vond ik de QTE beter passen.
Al bij al ben ik blij dat ik hiervoor geen 60€ betaalde ;)
Image
cron