Re: PlayStation 4

662
Exact mijn gevoel Paveman. Ik zie mezelf al frustreren in knoppencombinaties om tricks uit te voeren die mij dus niet lukken :lol: Verder heb ik wel eens zin in een chille game waarbij je opstart en wat rond klooit ( euh skate bedoel ik ) :P
Image

Re: PlayStation 4

665
FGras wrote:Hopelijk dat ze deze keer de controls wel goed gaan uitvoeren (ahum Tonk Hawks pro skater HD).
In welke zin bedoel je dan?
De Tony Hawk serie heeft altijd meer een buttonbash/arcade stijl gehad waar Skate nog een poging tot wat realisme deed.
Ik herinner me wel dat toen ik THPS1 op PS3 speelde, ik bepaalde tricks miste waardoor je sneller viel en/of minder makkelijk een combo kon maken. Vooral de revert bij het landen in de halfpipe mist ik bv.
Image

Re: PlayStation 4

666
Kolm wrote:
FGras wrote:Hopelijk dat ze deze keer de controls wel goed gaan uitvoeren (ahum Tonk Hawks pro skater HD).
In welke zin bedoel je dan?
De Tony Hawk serie heeft altijd meer een buttonbash/arcade stijl gehad waar Skate nog een poging tot wat realisme deed.
Ik herinner me wel dat toen ik THPS1 op PS3 speelde, ik bepaalde tricks miste waardoor je sneller viel en/of minder makkelijk een combo kon maken. Vooral de revert bij het landen in de halfpipe mist ik bv.
Nee, dat was meer knipogend naar de HD remake van Tony Hawk Pro skater die voor mijn gevoel nog niet zo lang geleden uit was gekomen. De besturing van die game was ronduit belabberd.

Re: PlayStation 4

667
Had graag dit meegegeven:

Gratis Tetris Metamorphosis Dynamic Theme.

Schitterende soundtrack en theme die je direct in de mood brengt om te gamen.

Voor diegene die het nog niet ontdekt hadden natuurlijk. Kom misschien wat laat..
Image

Re: PlayStation 4

669
Image


Iemand deze melding wel eens gehad op zijn/haar ps4?
Ik wilde geld toevoegen op mijn account en dat kan ik alleen via de ps4 zelf aangezien de store op de pc geen optie geeft om dat via ideal te doen. Ik ben niet van plan een kaart toe te voegen aan mijn account. Op de ps4 kan dit namelijk direct via ideal.

En ik dacht dat dit aan mijn ps4 ligt, maar ik krijg bij mijn beide ps4's dezelfde melding.
De browser loopt dan vast op moment dat ik op bevestigen moet drukken
Image

Re: PlayStation 4

671
Ik ga er even vanuit dat je harde schijf niet propvol staat en dat je verder geen applicaties hebt draaien :p

Wegens Belgische account geen ervaring met iDeal en PSN.

Ik gebruik bancontact (vergelijkbaar met iDeal, maar dan belgische variant) en daarmee kan ik via de PC geld op mijn PSN-account zetten. Ik ben dan wel beperkt tot bepaalde bedragen (5,10, 15, 20, 30, 50 euro) en ik zet er dan altijd op dat ik net die aankoop kan doen en dat er daarna minder dan 5 euro overblijft op mijn account. Soms moet ik het dan wel in 2 keer doen, maar dat vind ik niet zo erg.

Ik vind het dus wel een beetje vreemd dat het niet via de PC lukt om er met iDeal geld op te zetten, maar via de PS4 wel :think:

Na inloggen op store.playstation.com is de bancontact optie bij mij te vinden door: Op je avatar te klikken > Betalingen beheren (> opnieuw inloggen indien het even geleden is) > Bedrag toevoegen > Bancontact Mister cash. En dan de stappen verder volgen.

Volgens een artikel op de sony site zou dat ook zo moeten werken met iDeal:
https://www.playstation.com/nl-nl/get-h ... playstati/

Alle mogelijkheden van PSN en iDeal:
https://www.playstation.com/nl-nl/get-h ... th-ideal-/

Ander idee: Online een code kopen. Zelf heb ik het nog maar 1 keer gedaan bij gamemania en toen kreeg ik die code direct via de mail binnen. Je bent daar ondertussen ook niet meer gebonden aan 20 of 50 euro, dat scheelt wel.
Image

Re: PlayStation 4

672
nee daar heb ik op beide ps4 ruimte genoeg voor.
Als ik via de store koop kan ik alleen tijdens afrekenen kiezen om een betaalmethode toe te voegen
Maar ik heb dat dus nooit via betalingen beheren gedaan. Ga daar wel eens even kijken.

En ja een online code kopen kan ook, maar das weer een stap extra :lol:

Ik had even verder gekeken op internet op die foutmelding en daar zeggen ze dat het geen harde schijf probleem is maar een probleem met de RAM
Image

Re: PlayStation 4

673
Vandaar de opmerking dat er geen andere applicaties draaien => Er zit dan mogelijk teveel in het RAM geheugen. Al denk ik dat het in dit geval eerder is dat de store zijn voorgeschreven/beschikbare hoeveelheid RAM overschrijdt.

En ik geef toe dat de naam 'Betalingen beheren' alleen naar het beheer van gekoppelde kaarten lijkt te verwijzen en niet naar 'geld toevoegen' :dizzy:
Image

Re: PlayStation 4

674
Geld toevoegen lukt ook via betalingen beheren.
Vind het gewoon vreemd dat het op beide ps4 het zelfde probleem heeft. Mijn tweede ps4 is namelijk ook al lange tijd niets extra's op geinstalleerd. En daar heeft het gewoon altijd gewerkt, Maar goed het lukt dus toch via de store op de pc.
Bedankt voor het meedenken :cool:
Image
cron