Re: PlayStation 4

676
Twee weken geleden Rocket Arena Mythic Edition gekocht voor €39,99. Nu zon 2 weken later is ie nog maar €9,99. Dus heb sony maar om dat verschil terug gevraagd aangezien ik niet kan weten dat een nieuwe game meteen €30 goedkoper wordt binnen zon korte periode na release. Ik zal het hoogstwaarschijnlijk niet terug krijgen maar kan het altijd proberen.

Ik kan het spel niet refunden aangezien ik hem al gespeeld heb, dus misschien heb ik wel geluk dat ze dat verschil terug storten, en ja ik acht die kans klein
Image

Re: PlayStation 4

679
NTGSruler wrote:Enig succes ermee Marty?
Tot nu toe niet. Ze zeggen dat ze niet kunnen refunden aangezien games wel eens in de actie gaan.
Heb ze daarna gemaild dat ik dat begrijp over games die al een tijdje uit zijn. Maar niet over een game die toen 15 dagen uit was en dan al met 75% korting wordt aangeboden. Op de laatste mail helaas nog geen reactie terug
Image

Re: PlayStation 4

680
Voor games die al langer uit zijn, zijn er inderdaad vaak kortingen en dan begrijp ik dat ze niks zouden terugbetalen. 'k Ben wel benieuwd naar hun antwoord op uw laatste mail, raar dat de prijs al zo snel gezakt is.

Re: PlayStation 4

688
paveman wrote:Ik vind dit al heel wat inderdaad. Ze hadden ook niets kunnen doen....
Dat is zeker niet verkeerd, maar dit is geen vergoeding van sony uit maar van de makers zelf.
Maar ik dacht als je het spel gekocht hebt, maar nog niet gespeeld had dat je die 3000 points dus niet kreeg.
Ik koop namelijk wel eens games (ja echt waar :D ) die ik pas veel later speel :dizzy:


EDIT
Voor degenen die het spel Zombie Driver: Immortal Edition willen kopen kunnen beter even wachten.
De game kost nu namelijk €14,99 maar voor de mensen die hem ooit gekocht hebben op de ps3 (of via psplus) krijgen de game gratis
Maar sony heeft de game verkeerd in de store gezet

Image


EDIT:
Staat nu gratis in de store voor degene die de ps3 versie al hebben. Moet wel even de goede versie selecteren
Image

Re: PlayStation 4

689
Ik probeer al bijna een uur online te spelen met een vriend. We zitten in een party chat en alles werkt. Maar als we battlefront 2 willen spelen kan er maar 1 van ons 2 connecten. Als ik verbonden ben, kan hij niet inloggen bij battlefront en andersom. Wanneer we niet in een party chat zitten hebben we identiek hetzelfde probleem.

Vreemd genoeg kunnen we ook geen fall guys spelen.

Nog mensen met problemen hier?
Image

Re: PlayStation 4

690
Geen idee. Ligt het misschien aan Nat-type? Ik vermoed dat je dit gewoon ook geprobeerd hebt, maar kan je niet inviten via ingame menu ofzo? Er is alleszins recent een PS4 firmware update geweest wegens problemen met PSN vooral in Amerika dacht ik.
Image