Re: PlayStation 4

694
Toen de playstation 3 uitkwam in 2006 was ik nog maar 14 jaar, waardoor ik problemen had met de online functionaliteiten als minderjarige. Ik heb toen gelogen en heb mij als 4 jaar ouder voor gedaan. Ik vind het vervelend dat dit nu dus nog steeds fout is. Ik heb zelfs problemen gehad toen ik mijn wachtwoord was vergeten, omdat ik de exacte valse geboortedatum niet meer wist.

Denken jullie dat Sony dit kan en zal aanpassen indien ik dit uitleg?

De horror verhalen op het internet schrikken mij af, waar accounts gewoon volledig geblokkeerd worden hiervoor. Dat zou betekenen dat ik mijn mooie 42 platinums verlies en opnieuw moet beginnen.
Image

Re: PlayStation 4

698
Ik kan het via de PC niet direct vinden. Misschien dat het op de PS4 of misschien zelfs PS3 wel mogelijk was.

Overigens... het ligt volledig aan Sony dat mensen dit vroeger deden omdat het niet mogelijk was om een sub-account van kinderen om te zetten naar een hoofdaccount zodra ze 18 werden. Dus eigenlijk vind ik dat ze geen recht van zeiken hebben! :L:

Tsja... Zelfs op PC zou ik mijn achternaam niet meer goed kunnen invullen. Als ik het huidige ingevulde open is het 'In je achternaam mogen geen spaties voorkomen': Guess what Sony, op mijn identiteitskaart staat toch echt een spatie in mijn achternaam! Gelukkig kon dat op PS3 nog wel dus ik pas het gewoon niet aan.
Image

Re: PlayStation 4

699
NTGSruler wrote:En als je nu je PSNID aanpast? Ik meen mij te herinneren dat je Gamerke wou veranderen eventueel. Misschien dat je dan alles van je account terug kan aanpassen?

Ik heb er geen ervaring mee, tis maar een idee.
Zeker een goed idee!

Maar dit had wel invloed op de werking van games, trophies, DLC,... enzo dacht ik? Of is dat risico ondertussen verdwenen? Ik wil inderdaad graag de naam aanpassen, maar niet als ik daardoor problemen kan krijgen.
Image

Re: PlayStation 4

700
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:En als je nu je PSNID aanpast? Ik meen mij te herinneren dat je Gamerke wou veranderen eventueel. Misschien dat je dan alles van je account terug kan aanpassen?

Ik heb er geen ervaring mee, tis maar een idee.
Zeker een goed idee!

Maar dit had wel invloed op de werking van games, trophies, DLC,... enzo dacht ik? Of is dat risico ondertussen verdwenen? Ik wil inderdaad graag de naam aanpassen, maar niet als ik daardoor problemen kan krijgen.
Dat risico gaat nooit verdwijnen want dan zouden heel veel games van PS3 tot zelfs op PS4 een update moeten krijgen. Enige wat je dan kan doen is je PSN ID een tweede keer veranderen terug naar het oude. Ik ga straks nog is op de PS3 kijken of het daar nog wel kan.
Image