Re: PlayStation 4
691Ik herinner mij dat ik bij LittleBigPlanet 3 ook altijd gelijkaardige problemen had, heb dan inderdaad wat aangepast in de internetinstellingen, maar weet helaas niet meer goed wat
heb hier een apart topic van gemaakt !Marty wrote:Een remake van Sands of Time. Release 21 januari
Ik zal nog eens kijken. Maar een tijdje geleden had ik die optie niet gezien.Kolm wrote:Ehm, kan je dat niet gewoon in je profiel aanpassen zonder tussenkomst van Sony?
Zeker een goed idee!NTGSruler wrote:En als je nu je PSNID aanpast? Ik meen mij te herinneren dat je Gamerke wou veranderen eventueel. Misschien dat je dan alles van je account terug kan aanpassen?
Ik heb er geen ervaring mee, tis maar een idee.
Dat risico gaat nooit verdwijnen want dan zouden heel veel games van PS3 tot zelfs op PS4 een update moeten krijgen. Enige wat je dan kan doen is je PSN ID een tweede keer veranderen terug naar het oude. Ik ga straks nog is op de PS3 kijken of het daar nog wel kan.gamerke1992 wrote:Zeker een goed idee!NTGSruler wrote:En als je nu je PSNID aanpast? Ik meen mij te herinneren dat je Gamerke wou veranderen eventueel. Misschien dat je dan alles van je account terug kan aanpassen?
Ik heb er geen ervaring mee, tis maar een idee.
Maar dit had wel invloed op de werking van games, trophies, DLC,... enzo dacht ik? Of is dat risico ondertussen verdwenen? Ik wil inderdaad graag de naam aanpassen, maar niet als ik daardoor problemen kan krijgen.
Volgens mij is het geluktKolm wrote:Geen idee of dit nog werkt, ik zou alles in die thread eerst wel even lezen, is volledig op eigen risico!
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/a ... _your_psn/
Maar is wel een eenmalige kans die je hebt om je geboortedatum aan te passen!