Re: Welke game speelde je het laatste uit?

722
Elexus wrote:PlayStation Vita Pets

Goh, wel leuk voor tussendoor en met de TV aan want de tussenfilmpjes bij elk klein ding dat je doet zijn unskippable. De story mode was best nog tof alsook de kostuumpjes die je je hond kon aandoen. :p Besturing en camera stak wel snel tegen.

Overall geef ik het een 6/10
Ging blijkbaar wel nog snel om hem uit te spelen?
En geen dieren per ongeluk laten doodgaan of kan dat niet? :p

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

723
met0t0 wrote:
Elexus wrote:PlayStation Vita Pets

Goh, wel leuk voor tussendoor en met de TV aan want de tussenfilmpjes bij elk klein ding dat je doet zijn unskippable. De story mode was best nog tof alsook de kostuumpjes die je je hond kon aandoen. :p Besturing en camera stak wel snel tegen.

Overall geef ik het een 6/10
Ging blijkbaar wel nog snel om hem uit te spelen?
En geen dieren per ongeluk laten doodgaan of kan dat niet? :p
Elke avond een beetje gespeeld met de TV op, zat toch aan zo'n 10 uur om de platinum te poppen. :p

En doodgaan gaat niet nee, mijn hond vroeg constant naar eten en drinken maar ik had iets van: nee verdikke, we moeten nog de story completen en random stuff opgraven, zwijgt en loopt verder! Uiteindelijk begon m'n hond uit plasjes water te drinken onderweg. ^^

Gelukkig ben ik in het echt iets meer begaan met m'n huisdieren. :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

724
The Last of Us (Remastered)

Getverdikke, wat een prachtige game alweer van de Naughty dog stal. De personages hebben tenminste evenveel karakter in hun als die van Uncharted 4 en hoe Joel en Ellie naar elkaar toe groeien is ontroerend. Een dikke plus gaat ook naar de omgevingen, die een zeer aangename sfeer neerzetten van het landelijke Amerika en de schrijnende verlaten toekomst van de steden. Gameplay gewijs zit alles lekker goed in elkaar.

9.8/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

725
Captain Witwicky wrote:The Last of Us (Remastered)

Getverdikke, wat een prachtige game alweer van de Naughty dog stal. De personages hebben tenminste evenveel karakter in hun als die van Uncharted 4 en hoe Joel en Ellie naar elkaar toe groeien is ontroerend. Een dikke plus gaat ook naar de omgevingen, die een zeer aangename sfeer neerzetten van het landelijke Amerika en de schrijnende verlaten toekomst van de steden. Gameplay gewijs zit alles lekker goed in elkaar.

9.8/10
had je de ps3 versie ook al op de pijnbank gelegd Capmans ?

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

726
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:The Last of Us (Remastered)

Getverdikke, wat een prachtige game alweer van de Naughty dog stal. De personages hebben tenminste evenveel karakter in hun als die van Uncharted 4 en hoe Joel en Ellie naar elkaar toe groeien is ontroerend. Een dikke plus gaat ook naar de omgevingen, die een zeer aangename sfeer neerzetten van het landelijke Amerika en de schrijnende verlaten toekomst van de steden. Gameplay gewijs zit alles lekker goed in elkaar.

9.8/10
had je de ps3 versie ook al op de pijnbank gelegd Capmans ?
Neen, toen de PS3 versie uitkwam had ik op dat moment niet genoeg centjes én stond de CE mij niet zo aan. Daarna wachtte ik op een prijsdaling, maar toen werd de Remastered versie aangekondigd en ben ik dan uiteindelijk daar maar voor gegaan. ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

727
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:The Last of Us (Remastered)

Getverdikke, wat een prachtige game alweer van de Naughty dog stal. De personages hebben tenminste evenveel karakter in hun als die van Uncharted 4 en hoe Joel en Ellie naar elkaar toe groeien is ontroerend. Een dikke plus gaat ook naar de omgevingen, die een zeer aangename sfeer neerzetten van het landelijke Amerika en de schrijnende verlaten toekomst van de steden. Gameplay gewijs zit alles lekker goed in elkaar.

9.8/10
had je de ps3 versie ook al op de pijnbank gelegd Capmans ?
Neen, toen de PS3 versie uitkwam had ik op dat moment niet genoeg centjes én stond de CE mij niet zo aan. Daarna wachtte ik op een prijsdaling, maar toen werd de Remastered versie aangekondigd en ben ik dan uiteindelijk daar maar voor gegaan. ;)
Nochthans mooie ce's van last of us. Khen Ze beide Whoop xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

728
fsterchele23 wrote:Nochthans mooie ce's van last of us. Khen Ze beide Whoop xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Wel...als je het bekijkt is het maar een zo-zo CE. De Amerikanen kregen een CE met een statue, en wij, als je het nagaat, kregen onderdelen van iets groters. Zo heb je een volwaardig artbook, en in de CE een mini, hetzelfde met de comic. Dus, heb ik nu geen CE maar wel de volwaardige comic, artbook en CD ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

729
Captain Witwicky wrote:
fsterchele23 wrote:Nochthans mooie ce's van last of us. Khen Ze beide Whoop xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Wel...als je het bekijkt is het maar een zo-zo CE. De Amerikanen kregen een CE met een statue, en wij, als je het nagaat, kregen onderdelen van iets groters. Zo heb je een volwaardig artbook, en in de CE een mini, hetzelfde met de comic. Dus, heb ik nu geen CE maar wel de volwaardige comic, artbook en CD ;)
Het gras is altij groener ergens anders xd :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

730
fsterchele23 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:The Last of Us (Remastered)

Getverdikke, wat een prachtige game alweer van de Naughty dog stal. De personages hebben tenminste evenveel karakter in hun als die van Uncharted 4 en hoe Joel en Ellie naar elkaar toe groeien is ontroerend. Een dikke plus gaat ook naar de omgevingen, die een zeer aangename sfeer neerzetten van het landelijke Amerika en de schrijnende verlaten toekomst van de steden. Gameplay gewijs zit alles lekker goed in elkaar.

9.8/10
had je de ps3 versie ook al op de pijnbank gelegd Capmans ?
Neen, toen de PS3 versie uitkwam had ik op dat moment niet genoeg centjes én stond de CE mij niet zo aan. Daarna wachtte ik op een prijsdaling, maar toen werd de Remastered versie aangekondigd en ben ik dan uiteindelijk daar maar voor gegaan. ;)
Nochthans mooie ce's van last of us. Khen Ze beide Whoop xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
nu je het zegt Sooi, je hebt wat laten liggen Kapiteinpie.....

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

731
fsterchele23 wrote:Het gras is altij groener ergens anders xd :-P
Zeker als ze het gras ergens anders groener maken ;) Die verschillen hadden gewoon niet moeten zijn...
Gamefreak wrote:nu je het zegt Sooi, je hebt wat laten liggen Kapiteinpie.....
Niet echt hé, zoals ik al zei, ik had er toen geen centen voor, ik moest het laten voorbijgaan ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

733
Uncharted 3 remaster zo goed als uitgespeeld (gisteravond nét voor het einde gestopt met spelen). Nu ik alle 3 delen kort achter elkaar heb gespeeld kan ik mijn eigen beleving alleen maar gelijk geven, al had ik gehoopt dat deel 3 me mee zou vallen. Ik dacht dat mijn verwachtingen ervoor gezorgd hebben dat deel 3 me wat tegen viel. Maar nee, deel 3 is zeker niet de beste van de trilogie, misschien wel de minst goede van de 3 als je het mij vraagt. Te veel saaie 'verhalende' stukken waar weinig actie in zit en die me echt tegen gingen staan. Een beetje linkerstick naar voren ingedrukt houden geeft mij persoonlijk weinig voldoening...
8/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

734
paveman wrote:Uncharted 3 remaster zo goed als uitgespeeld (gisteravond nét voor het einde gestopt met spelen). Nu ik alle 3 delen kort achter elkaar heb gespeeld kan ik mijn eigen beleving alleen maar gelijk geven, al had ik gehoopt dat deel 3 me mee zou vallen. Ik dacht dat mijn verwachtingen ervoor gezorgd hebben dat deel 3 me wat tegen viel. Maar nee, deel 3 is zeker niet de beste van de trilogie, misschien wel de minst goede van de 3 als je het mij vraagt. Te veel saaie 'verhalende' stukken waar weinig actie in zit en die me echt tegen gingen staan. Een beetje linkerstick naar voren ingedrukt houden geeft mij persoonlijk weinig voldoening...
8/10
ieder zijn verdict, maar ik vind deel 3 duidelijk beter dan deel 1, deel 2 is uiteraard heer en meester :idea: