Re: Welke game speelde je het laatste uit?

736
No Man's Sky -> 6/10

Al bij al heb ik mij zeer goed geamuseerd met deze game. Maar er blijft toch vooral een zure nasmaak achter. Dit spel kon nog zoveel keer beter zijn als er ietsje meer in zat. Meer daarover in het NMS topic.

Hier wat ik wel tof vond van de game. Het uitbreiden van je pak, beter maken van je schip en nog dodelijkere multitools vinden was iets dat mij goed bezig hield. Dit door verschillende grondstoffen te zoeken, voorwerpen te maken om uiteindelijk te geraken bij wat je nodig had. Dat was mijn doel in dit spel aangezien je dat toch zelf mocht kiezen. Gewoon over een planeet lopen en zoeken wat je nodig hebt was een zeer relaxte manier van gamen, en als je het niet op de ene planeet vond ga je gewoon naar een andere. Dit gedeelte deed me een beetje denken aan minecraft.
Het andere leuke deel aan de game vond ik het mijlpaal systeem en de verschillende ranks die je kon verkrijgen. Het zorgde ervoor dat ik op een planeet ook wel nog een extra ommetje deed om toch een nieuw woord te leren of een nieuwe alien te ontmoeten. Die betere ranks heb je trouwens ook nodig om verder te geraken in wat je de verhaallijn van NMS kan noemen. Dit deed me denken aan runescape, waarbij ik ook al mijn skills trainde om dan te stoefen bij vrienden (weliswaar 10 jaar geleden :P )

Maar wat gebeurt er als je van alles het beste hebt en voor iedere mijlpaal de maximale rang hebt verkregen? Het is hierin dat NMS te kort schiet.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

739
Gamefreak wrote:de vraag is, hoe speel je een game als No Man's Sky uit ? of in welke mate ? :think:
Voor een oneindig grote wereld is NMS wel zeer snel uit te spelen. Liever een wat kleinere wereld en wat meer content.

Als je alle vakken voor je ruimtepak hebt verkregen en ook geen nieuwe blue prints meer krijgt voor betere upgrades. En die beste upgrades geïnstalleerd zijn.
Hetzelfde geld voor je schip en multitool.
Als je voor alle mijlpalen niveau 10 verkregen hebt en zo ook alle trophies verdiend hebt.
Als je het atlas pad gevolgd hebt en zo ook die ene nieuwe mogelijkheid verkregen hebt.
Dan schiet er alleen nog over om naar het centrum te reizen, wat tegen de tijd dat je voor alles max hebt nog steeds een enorme afstand is. En of het de moeite is om naar het centrum te reizen moet je maar voor jezelf uitmaken.

Natuurlijk kan je wel oneindig veel planeten bezoeken, ruimtegevechten houden, ... Maar ik denk dat zoiets wel snel begint te vervelen en persoonlijk speel ik dan liever een nieuw spel :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

742
NTGSruler wrote:Lego The Movie Videogame. Standaard Lego game. Redelijk onderhoudend en luchtig, leuke tussendoor zoals altijd. Heeft een catchy soundtrack, dat na een hele poos dan uiteindelijk toch wel begint te vervelen :P Ik geef de game toch een 7/10. Omdat ik er toch wel plezier in heb gehad.
Everything is awesome!!! :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

743
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Lego The Movie Videogame. Standaard Lego game. Redelijk onderhoudend en luchtig, leuke tussendoor zoals altijd. Heeft een catchy soundtrack, dat na een hele poos dan uiteindelijk toch wel begint te vervelen :P Ik geef de game toch een 7/10. Omdat ik er toch wel plezier in heb gehad.
Everything is awesome!!! :P
:music: Everything is awesome when you're part of a team :music:

Ik vond het ook een leuke game, en easy plat :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

744
:lol: :lol: :lol: Op het laatste begon het toch tegen te steken!! Everything is awesome!! :smug:

Laatste game uitgespeeld; MXGP dus (motocross). Euh moeilijk te beoordelen. Voor de hardcorefans ongetwijfeld super spel. Had soms wat moeite met de gameplay maar kan ook aan mijn geklungel gelegen hebben :P Ondertussen begonnen aan MXGP 2, de opvolger dus en daar is er toch wat gesleuteld aan de gameplay.

Vond het leuke game tussendoor MXGP. Als ik de tweede zal uitgespeeld hebben zal ik er wel eventjes genoeg van hebben denk ik.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

745
NTGSruler wrote:
Image
Image
Image
Op het laatste begon het toch tegen te steken!! Everything is awesome!! :smug:

Laatste game uitgespeeld; MXGP dus (motocross). Euh moeilijk te beoordelen. Voor de hardcorefans ongetwijfeld super spel. Had soms wat moeite met de gameplay maar kan ook aan mijn geklungel gelegen hebben
Image
Ondertussen begonnen aan MXGP 2, de opvolger dus en daar is er toch wat gesleuteld aan de gameplay.

Vond het leuke game tussendoor MXGP. Als ik de tweede zal uitgespeeld hebben zal ik er wel eventjes genoeg van hebben denk ik.
Allemaal karma, je liet me steeds vallen snoodaard :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

746
Assassin's Creed: Unity

Onlangs het hoofdverhaal uitgespeeld. Degelijk verhaal, al had er toch zoveel meer uitgewerkt kunnen worden. De gameplay in de missies bleef wel altijd leuk en ik vond het veel vlotter dan de vorige games. De combat is ook veel verbeterd, weer net iets minder makkelijk dan vroeger.
Parijs ziet er ook prachtig uit, zeker de binnenomgevingen :)
-----
8/10
-----
En nu op naar de DLC, ik ben benieuwd.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

747
Oddworld: New 'n' Tasty

Nog niet de eerste gespeeld (het origineel) dus vergelijken kan ik niet (wel met nummer 2 als die eraan komt). Niet een al te grote game, maar moet nog zaken opnieuw doen voor 100% te hebben. Grappig en van degelijke kwaliteit, soms dacht ik een bug tegen te komen in de puzzels maar op de een of andere manier geraakte ik altijd wel verder. Nostalgische gevoelens naar het PSone tijdperk 8.5/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

749
Uncharted 4
Mixed feelings om eerlijk te zijn. Aan de ene kant een gevoel van: wow dit was de beste game ooit en tegelijkertijd dusdanig teleurgesteld in het einde dat ik dit gelijk ook weer in twijfel trek. Er zat mij ook nog wat teveel combat in wat me soms wat geforceerd over kwam. Voor m'n gevoel speelde dit vooral ook in de andere delen wat soepeler, maar goed: ik ben dan ook niet van de shooters, dus heb er ook geen verstand van. Ik vond 'm in ieder geval toch iets minder weg spelen.
Toch blijven de mindblowing graphics, mooie omgevingen etc. overheersen, ondanks de lichte kater. Ik denk dat het voor mij persoonlijk dus toch nog op een 9/9,5 blijft steken.
Image