Jup, 19 februari is nog niet voorbij dus nog even tijd om 17 games te kopenSora_Lizard wrote:Moet jou ook nog wel lukken Marty!
Re: Beat that Backlog! (2020)
77Het gaat tot nu toe inderdaad opvallend beter dan vorig jaar, proficiat allemaal
Ik ben benieuwd wanneer het zal kantelen...
78Ps5 zou ergens wel eens een omkanteling kunnen zijn. Al zijn er nu belachelijk veel sales op psnmet0t0 wrote:Het gaat tot nu toe inderdaad opvallend beter dan vorig jaar, proficiat allemaal
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
79Grid gekocht -1
NTGSruler: Gekocht in 2020: 4 | Uitgespeeld in 2020: 1 | Totale score: -3
NTGSruler: Gekocht in 2020: 4 | Uitgespeeld in 2020: 1 | Totale score: -3
80American fugitive uitgespeeld +1
Astro bot rescue vr gekocht - 1
Fsterchele23 gekocht - 6 uitgespeeld +8 => +2
Astro bot rescue vr gekocht - 1
Fsterchele23 gekocht - 6 uitgespeeld +8 => +2
81Dreams platinum => +1
Kolm: Gekocht in 2020: 12 | Uitgespeeld in 2020: 7 | Totale score: -5
Kolm: Gekocht in 2020: 12 | Uitgespeeld in 2020: 7 | Totale score: -5
82The Witcher 3 blood and wine uitgespeeld +1 (in ver verleden dlc ook als - 1 gezet vanwege de huge size ervan)
Fsterchele23 gekocht - 6 uitgespeeld +9 => +3
Fsterchele23 gekocht - 6 uitgespeeld +9 => +3
84Awesome maar omdat al zolang geleden was dat ik maingame heb gespeeld wat moeilijk om me weer volledig in te leven en alle mechanics opnieuw te lerenpaveman wrote:Dat was inderdaad een behoorlijk grote DLC. Wat vond je er van?
85Gekocht:
The Sims 4 - 1
Uitgespeeld
The Sims 4 +1
Gekocht in 2020: 8 | Uitgespeeld in 2020: 10 | Totale score: +2
Platinum was te halen in 3 a 4 uur. Bij mij duurde het wat langer aangezien ik niet op mijn EA account kon. Dus moest dat eerst ff fixen
The Sims 4 - 1
Uitgespeeld
The Sims 4 +1
Gekocht in 2020: 8 | Uitgespeeld in 2020: 10 | Totale score: +2
Platinum was te halen in 3 a 4 uur. Bij mij duurde het wat langer aangezien ik niet op mijn EA account kon. Dus moest dat eerst ff fixen
86Wel een hoge (laag percentage) rarity voor een plat die in 3 à 4 uur te halen valt...
87Ik denk dat veel mensen die deze game hebben gespeeld, helemaal niks om trophies geven of de game maar even kort hebben geprobeerd en weer weggelegd omdat het niet zo fijn speelt als op PC? Nu het een PSPlus game is, zal de rarity waarschijnlijk alleen maar lager worden omdat psplus games door veel mensen even worden uitgeprobeerd, maar nooit uitgespeeld worden.paveman wrote:Wel een hoge (laag percentage) rarity voor een plat die in 3 à 4 uur te halen valt...
88Nope, sinds de laatste update (ergens in januari was dat) is de gallerij beschikbaar op de console versies van de sims 4. Daarom is het nu maar een 3 a 4 uur plat. Door de galerij kun je kant en klare sims downloaden wat je dus heel snel op weg helpt naar de platinum. Eén iemand op psnprofiles heeft de plat behaald in minder dan 1,5 uur
Zonder de galerij is het een 25-30 uur platinum.
Zonder de galerij is het een 25-30 uur platinum.
89The Sims trekt nogal veel casual gamers aan. Die spelen de game efkes, maar niet voor trophies. Vandaar.
Ik heb die eigenlijk niet in mijn lijst gezet. Vroeger wel nog eens gespeeld maar vond het wat teveel micromanagement voor weinig voldoening.
Ik heb die eigenlijk niet in mijn lijst gezet. Vroeger wel nog eens gespeeld maar vond het wat teveel micromanagement voor weinig voldoening.
90What remains of edith finch uitgespeel: +1
minermb: Gekocht in 2020: 3 | Uitgespeeld in 2020: 2 | Totale score: -1
minermb: Gekocht in 2020: 3 | Uitgespeeld in 2020: 2 | Totale score: -1