Re: Welke game speelde je het laatste uit?
76Eindelijk Mass Effect 2 uitgespeeld. Op naar nummer 3.
Focus ja, gamen is soms best intensief. Zeker als je een drang hebt naar de platinum halen en alles wilt voltooiengamerke1992 wrote:Dan moet je de focus op een andere game leggen Gamen is ontspannen en doen wat je graag doet.RoyVdW wrote:Weet ik dat die vrij simpel is, maar het is niet mijn genre en heb er ook niet veel zin in
ieder zijn smaak Elex maar ik vind deze PoP de beste uit de reeks, het is zelfs één van mijn favoriete games ooitElexus wrote:Prince of Persia: The Sands of Time => toffe game, enkel wat teveel herhaling en de voice-acting was ook maar zo zo. Al bij al nog een bes leuke game, al merk je wel enorm veel verbetering in Warrior Within wat betreft de combat.
7/10
Ja is ook totaal mijn genre niet.RoyVdW wrote:Weet ik dat die vrij simpel is, maar het is niet mijn genre en heb er ook niet veel zin in
Als FP games of CoD je ding niet zijn moet je daar inderdaad ver van wegblijven Net zoals ik doe met RPG'sShAmPi wrote:
Ja is ook totaal mijn genre niet.
Niets van first person eigenlijk.
Maar ik heb gegokt. En heb gewonnen.
Een cod of whaterver daar blijf ik nog altijd ver van weg. Hehe
Ja maar dat is net mijn punt.NTGSruler wrote:Als FP games of CoD je ding niet zijn moet je daar inderdaad ver van wegblijven Net zoals ik doe met RPG'sShAmPi wrote:
Ja is ook totaal mijn genre niet.
Niets van first person eigenlijk.
Maar ik heb gegokt. En heb gewonnen.
Een cod of whaterver daar blijf ik nog altijd ver van weg. Hehe
Da was snelElexus wrote:The Walking Dead: Season 2 => vond het eerste seizoen beter maar blijven steengoede games
8/10
Ja, ik heb eens goed doorgespeeld.dividedx11 wrote:Da was snelElexus wrote:The Walking Dead: Season 2 => vond het eerste seizoen beter maar blijven steengoede games
8/10
OT: TftB E1 uitgespeeld 8/10
Het einde vond ik nochtans redelijk duidelijk. Bij een bepaalde tekening die ge ontdekte, vielen de relaties tussen de personages plots allemaal op hun plaats. Ik vond het knap gemaaktGamefreak wrote:Folklore, zeker toffe game al snapte ik aan de finish geen jota meer van t verhaal, heb het internet geraadpleegd maar ik vind niets, enkel nog meer mensen met vragen, ik ben dus niet alleen ! ik geef het een 8/10
ongeveer maar er blijven toch veel vragen, de zijmissies heb ik niet gedaanmet0t0 wrote:Het einde vond ik nochtans redelijk duidelijk. Bij een bepaalde tekening die ge ontdekte, vielen de relaties tussen de personages plots allemaal op hun plaats. Ik vond het knap gemaaktGamefreak wrote:Folklore, zeker toffe game al snapte ik aan de finish geen jota meer van t verhaal, heb het internet geraadpleegd maar ik vind niets, enkel nog meer mensen met vragen, ik ben dus niet alleen ! ik geef het een 8/10
Als ge het goed wilt begrijpen, moet ge die wel doen heGamefreak wrote:ongeveer maar er blijven toch veel vragen, de zijmissies heb ik niet gedaanmet0t0 wrote:Het einde vond ik nochtans redelijk duidelijk. Bij een bepaalde tekening die ge ontdekte, vielen de relaties tussen de personages plots allemaal op hun plaats. Ik vond het knap gemaaktGamefreak wrote:Folklore, zeker toffe game al snapte ik aan de finish geen jota meer van t verhaal, heb het internet geraadpleegd maar ik vind niets, enkel nog meer mensen met vragen, ik ben dus niet alleen ! ik geef het een 8/10