Wtf..RoyVdW wrote:Toch maar gekocht kan ik wat trophy hunten![]()
Blijkbaar is deze geen preorder want die is al verstuurd (release 1 april)Marty wrote:en alvast 3 preorders:
Echt een raar strontspel ;pZenmaster wrote:Wtf..RoyVdW wrote:Toch maar gekocht kan ik wat trophy hunten![]()
Ik zag die ook staan in de store deze week, is zowat het enige wat ik mijn zoontje nog zou laten kunnen doen.
Zenmaster wrote:Wtf..RoyVdW wrote:Toch maar gekocht kan ik wat trophy hunten![]()
Ik zag die ook staan in de store deze week, is zowat het enige wat ik mijn zoontje nog zou laten kunnen doen.
5 is inderdaad nog een moeilijke leeftijd om iets te vinden... Ratchet & Clank vond ik toen ik op die leeftijd nog wel te doen, maar Tekken blijft toch het makkelijkst, gewoon wat op knoppen rammenzenmaster wrote:Ja die is nog maar 5 en veel games zijn nog te moeilijk of geweldadig
en Goat Simulator is helemaaaaaal niet gewelddadig hézenmaster wrote:Ja die is nog maar 5 en veel games zijn nog te moeilijk of geweldadig
Gohja, tis te bezien hoe je het bekijkt hèGamefreak wrote:en Goat Simulator is helemaaaaaal niet gewelddadig hézenmaster wrote:Ja die is nog maar 5 en veel games zijn nog te moeilijk of geweldadig
je kan toch tamelijk dood & vernieling zaaien hédividedx11 wrote:Gohja, tis te bezien hoe je het bekijkt hèGamefreak wrote:en Goat Simulator is helemaaaaaal niet gewelddadig hézenmaster wrote:Ja die is nog maar 5 en veel games zijn nog te moeilijk of geweldadig
Heb die ook liggen had je me een seintje gegeven.zenmaster wrote:Nog kunnen vinden met ongebruikte origami.