Re: Het budgetgaming-topic

788
NTGSruler wrote: 20 Nov 2021 12:59
Kolm wrote: 20 Nov 2021 11:27 Bij bol hebben ze ook wat mooie deals. Zo staat Red dead redemption 2 aan 14,99 :)
Jij zoekt medespelers voor de online trophies? :D
De GTA groep heeft de game ook al allemaal. Maar eentje nog niet gevraagd of die ook wil helpen. Is maar 1 trophy die 4 personen nodig heeft. Veel alleen en paar dingen nog met 2. De level grind is ook al makkelijker geworden dus valt mee :)

Maar als je hem zou kopen zullen we wel helpen ;)
Image

790
NTGSruler wrote: 20 Nov 2021 21:24 Hmmm misschien.. :?
Hij is met 15 euro alleszins het geld waard :lol:
Ik had de game vooral uit protest niet eerder gekocht want zeker de singleplayer lijkt me erg goed. Weigerde na GTA V Online om volle pot voor een game te betalen die mogelijk hetzelfde ging doen. 25 euro was wat ik er aan wilde geven :)
Image

791
Ik ben zo'n beetje door de Black Friday sales aan het gaan in de PSN Store en er waren er wel een paar die me opvielen:

Dishonored 2 is 3.99
Kingdom Hearts all in one package voor 27,49. Dat is elke Kingdom Hearts game die op PS4 is uigekomen :O
Kingdom Hearts 3 alleen staat aan 17,48 terwijl die Remind DLC in sale nog altijd duurder is in sale: 20,09.
Ride 3 is 7.49 en Ride 3 gold bundel is 11,99.
Ni No kuni 2 Prince edition is 13,49, deze bevat ook de DLC's.
Hitman 3 Standard Edition is 27,99 => goedkoper dan retail maar twijfel nog :P
Image

792
Ride 3 Gold Edition heb ik zitten twijfelen. Vooral de online trophies om te doen. Ben eventueel geïnteresseerd moest je de knoop doorhakken en die game aanschaffen.

Verder vroeg ik mij af als er ook sales zijn op hardware ergens? Een 2e PS5 controller (wit) zou wel handig zijn want ik merk dat die dingen toch snel terug moeten opladen. Als iemand tips heeft, laat maar komen!
Image

793
Ik geloof niet dat Ride 3 in de categorie 'redelijk makkelijke en ontspannen race games' zit zoals motoGP 14 en WRC bv zitten. Waardoor het niet echt mijn game meer is. Er was ooit een tijd dat ik Gran Turismo 3 tot op 98% heb gespeeld maar die ligt al ver achter me :lol:

Online zou je misschien aan fsterchele kunnen vragen, die heeft de game 100%.

Verder geen sales gevonden op controllers tot nu toe...
Image

794
Ik had al gecheckt bij Fsterchele. Is trouwens ook Ride 4 aan het doen nu. En eerlijk gezegd heb ik er geen idee over, nog nooit een Ride game gespeeld. Om héél eerlijk te zijn stond de game in de "maybe" section in mijn hoofd. Ik ga seffens nog eens de Store checken, maar na snel eens te overlopen stond er niet echt iets tussen dat ik echt wil. RDR2 misschien dan via Bol. Straks eens Bol bekijken, MM en GM.

Zou er voor de controllers korting zijn via Playstation Direct? Geen idee. Had wel leuk geweest!
Image