Ik hou het mee in het oog voor jullie Ik volg toch elk paar uur ofso alle deals op.Kolm wrote: 21 Nov 2021 16:09 Playstation direct staan de witte en zwarte aan 69.99 euro en de rode aan 74.99 euro. Dus ook geen sale...
Re: Het budgetgaming-topic
797Haha merci om te checken Kolm! Goedkoopste dat ik vind is bij de Fun aan 59.99 euro.
798Dat is dan zo ongeveer het goedkoopste dat het het afgelopen jaar is geweest...NTGSruler wrote: 21 Nov 2021 16:35 Haha merci om te checken Kolm! Goedkoopste dat ik vind is bij de Fun aan 59.99 euro.
Zelf heb ik er al 2 maar zou ik eventueel nog wel een zwarte willen. Die is echter niet in korting bij fun
799Ik heb ze ook nog niet onder de 50 euro zien gaan in Belgische of Nederlandse winkels. Enkel eens eentje in Duitsland voor 44 euro.
800Das wel al eens de moeite dan Gamerke. Ja tis altijd een beetje een fijne draad. Als ze in prijs zakken zijn ze meestal rap uitverkocht en ik zie het nog gebeuren dat ze de witte dan niet meer gaan maken
801Inderdaad wel mooie sales in de PS Store!
Ik wacht nog altijd op Hellblade: Senua's Sacrifice... Games genoeg, maar dat is eentje die alleen digitaal verkrijgbaar is en €30 vind ik net wat te veel.
Ik wacht nog altijd op Hellblade: Senua's Sacrifice... Games genoeg, maar dat is eentje die alleen digitaal verkrijgbaar is en €30 vind ik net wat te veel.
802Die is ook fysiek beschikbaar... Nedgame voor 22 euro nu in sale, maar met verzendkosten kan het zijn dat het beter is om op bol te kopen voor 29.99. Er zou op bol ook een Franse versie zijn voor 26 euro. Tweedehands gamemania 25 euro.met0t0 wrote: 21 Nov 2021 18:31 Inderdaad wel mooie sales in de PS Store!
803Haha oeps, totaal gemist omdat ze hem als digital only hadden uitgebracht...
Goed om te weten!
Goed om te weten!
804Heb je al een idee hoeveel werk de mp is? Als er veel alleen te doen valt en het valt qua cheaters etc. mee, dan vind ik deze ook zeker wel het overwegen waard. Al helemaal tegen deze prijs... Als ruler en ik dan nog het 2 speler deel samen zouden kunnen doen...Kolm wrote: 20 Nov 2021 13:48De GTA groep heeft de game ook al allemaal. Maar eentje nog niet gevraagd of die ook wil helpen. Is maar 1 trophy die 4 personen nodig heeft. Veel alleen en paar dingen nog met 2. De level grind is ook al makkelijker geworden dus valt mee
Maar als je hem zou kopen zullen we wel helpen
Edit: ik zie 'm bij bol voor 24,99 staan overigens.
KH3 DLC is overigens zeker NIET de moeite waard om te kopen, wat mij betreft. Weinig toegevoegde waarde qua verhaal/setting en om het verhaal door te komen moet je ook nog eens een van de moeilijkste bosses in de KH serie (en dat zegt wat! er zitten nogal wat aardsmoeilijke bosses in de serie) verslaan. Ik had er geen zin in om daar een hoop moeite in te steken in ieder geval. Het hele pakket aan games is overigens zeker wél een aanrader. Prachtige games en voor een paar honderd uur speelplezier!
805De mp van RDR2 is nogal lastig te bepalen momenteel. Er is een trophy waarvoor je minimum met 4 moet zijn (3x mvp worden in een race, match, ...). Dan is er eentje om een andere posse te verslaan dacht ik, en eentje waarbij je met 2 in een posse een freeroam mode doet, eentje waar je een persistent posse vormt (iets met spelers inviten en geld betalen om persistent te worden). De rest kan je in principe solo doen denk ik.
806Ondertussen is bij Bol (voor NL) de game uitverkocht bij bol zelf en zijn er enkel nog 2 externe verkopers aan 27 en 30 euro ofzo.
Ik denk dat iedereen die de game nog niet had gekocht maar wel wilde, hem gekocht heeft toen ze zagen dat ie aan 15 stond
Qua tijd spreken ze voor de level grind over een paar dagen al die collectibles doen. Hoelang je dan op 1 dag bezig bent staat er niet bij
Ik denk dat op 1 of 2 avonden al die trophies waar andere mensen voor nodig zijn, wel te doen moeten zijn.
Ik denk dat iedereen die de game nog niet had gekocht maar wel wilde, hem gekocht heeft toen ze zagen dat ie aan 15 stond
Qua tijd spreken ze voor de level grind over een paar dagen al die collectibles doen. Hoelang je dan op 1 dag bezig bent staat er niet bij
Ik denk dat op 1 of 2 avonden al die trophies waar andere mensen voor nodig zijn, wel te doen moeten zijn.
808Nee, we hebben al 1 iemand meer dan nodig, zelfs als paveman niet zou meedoen. De hele GTAV groep van PS3+PS4 heeft de game en wil de online doen
Alleen tijdzones kan het even wat lastiger maken maar scheelt dat we geen 20 sessies met iedereen tegelijk moeten doen
809Net om die tijdzones wat te vermijden en meer onze tijden te kunnen doen, zou 1 iemand nog handig zijn
Maar dan moet ik wel dringend eens gaan zien voor de game als Paveman hier ook mee akkoord gaat.
Bij GM stond hij ook nog in sale of alleszins tweedehand.
Maar dan moet ik wel dringend eens gaan zien voor de game als Paveman hier ook mee akkoord gaat.
Bij GM stond hij ook nog in sale of alleszins tweedehand.
810Ik heb die andere twee wel al beloofd te helpen dus ik hoop wel dat er 1 iemand is die wil helpen met de 4-player trophy over tijdzones heen