Re: Welke game speelde je het laatste uit?

814
Ether One 7.5/10
Hier heb ik ergens toch wel van genoten. Was een walking simulator. Het thema gaat over dementie. Je wordt in een soort van machine gestoken en zo ga je terug naar bepaalde herinneringen in je geboortedorpje (denk ik). Wat ik er nu net zo leuk aan vond was de gezelligheid van het dorpje. Iets minder waren de projectors. Dit zijn dan een soort van moeilijke puzzels om nog wat extra info te krijgen ofzo. Deze zijn geheel optioneel. Buiten die projectors zijn er bijna geen puzzels, wat het wel heel gemakkelijk maakt.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

815
Het draait dan ook om de projectors en zeker als je platinum wil halen en alles verzamelen. Die puzzels zijn zo goed als onmogelijk zonder guide denk ik en voor de rest valt er toch niks te doen dan of loop je doelloos rond?

Sly 3: De Erecode Onder Dieven uitgespeeld. Zonder die uitdagingen een korte en makkelijke game en omdat ik de plat al heb ga ik me er niet mee bezighouden het was me gwn om het verhaal te doen. Leuke PS2 herinneringen. 8/10
Sly 4 ga ik niet spelen blijkt een mindere te zijn en frustrerende plat. Terug naar PS4.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

818
coolgamer wrote:The last guardian 9/10

Een zeer leuke en mooi gemaakte game die zeker de jaren wachten waard was.
Vond de sfeer, verhaal en interactie met Trico echt zeer goed gedaan.
Iedereen moet deze game zeker een kans geven.
nu al uit ? ik ben een tempo trager aan het spelen, ikzelf heb Canis Canim Edit uitgerafeld, de ps2 versie van 2006 welteverstaan, toffe game maar uiteraard zwaar gedateerd op grafisch gebied, maar verder zeker amusant

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

820
Uncharted 4: A Thief's End

Een prachtige (voorlopig?) laatste game in de reeks. De gameplay is weer meer van hetzelfde, maar wel met meer openheid en ook een paar kleine nieuwigheden. Ik vond de voertuigstukken leuke variaties op het gewone voortdurende schieten of klimmen. Grafisch kan het uiteraard bijna niet beter, het ziet er zo mooi uit.
Het verhaal vond ik interessanter dan dat van Uncharted 3. Deze keer meer de band tussen de broers waarbij je hun volledige reis volgt, zonder al te veel plotse sprongen in de tijd. Het einde vond ik een mooie afsluiter van de reeks.

9/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

821
RoyVdW wrote:Het draait dan ook om de projectors en zeker als je platinum wil halen en alles verzamelen. Die puzzels zijn zo goed als onmogelijk zonder guide denk ik en voor de rest valt er toch niks te doen dan of loop je doelloos rond?

Sly 3: De Erecode Onder Dieven uitgespeeld. Zonder die uitdagingen een korte en makkelijke game en omdat ik de plat al heb ga ik me er niet mee bezighouden het was me gwn om het verhaal te doen. Leuke PS2 herinneringen. 8/10
Sly 4 ga ik niet spelen blijkt een mindere te zijn en frustrerende plat. Terug naar PS4.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het waren van die strikjes die op heel gemakkelijke plaatsen liggen, en als ge die allemaal hebt, kunt ge in een speciale herinnering ofzo. Ik ben uiteindelijk toch bij de credits geraakt :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

825
Kolm wrote:Ik had ook problemen om de vijanden te zien en dat was voor mij eigenlijk echt het punt dat de game soms erg moeilijk maakte. Was je stealth bezig maar omdat je geen kloten zag had je gewoon 5 vijanden over het hoofd gezien...
Was voor mij de eerste keer in een FC spel dat ik de kampen niet in stealth probeerde uit te schakelen maar guns blazing binnenviel :P
Image
cron