Re: PlayStation VR

91
Maxidomino wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik ga heel misschien maandag, omdat ik misschien dan toch naar buiten moet.
En het is in de Kinepolis...waar precies ergens, want der is niet veel plaats toch in de ingang?
Gewoon binnenwandelen en dan wat verder stappen dan de ingang, na de snackwinkel links
Ah, ik dacht dat er geen doorgang was waar ge normaal gezien uw ticket zo laat scheuren :P
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik ga heel misschien maandag, omdat ik misschien dan toch naar buiten moet.
En het is in de Kinepolis...waar precies ergens, want der is niet veel plaats toch in de ingang?
Waarom zou ge er niet sowieso naartoe gaan als ge er tijd voor hebt? Of zijt ge niet zo geïnteresseerd in VR?

Binnen een uur is het aan mij, ik ben eens benieuwd
Neen, verre van, maar als ik in de buurt zou zijn kan het alleszins geen kwaad denk ik, én als ik nog steeds kan "reserveren" tenzij ge zo kunt binnenlopen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

92
Ge kunt in principe zo wel binnenlopen denk ik, maar dan moet het wel op een heel rustig moment zijn. Ik heb ook een kwartier extra kunnen gamen omdat er even niemand na mij was.

Mijn eerste indrukken even hieronder.
Wat een ervaring! Ik had niet gedacht dat VR u zo ongelofelijk zou onderdompelen in de games. Wel, niet dat het de hele tijd zo hard opvalt, het voelt net heel natuurlijk aan en daarin ligt volgens mij het grootste pluspunt. Ik ben begonnen met DriveClub VR en dat voelde zo natuurlijk qua kijken naar de bochten, het voelde precies alsof ge echt in de auto zat.
Enige minpunt is misschien de grafische kwaliteit. Het lijkt niet allemaal zo scherp te zijn en ook soms wat vaag bij snelle bewegingen, maar uiteindelijk valt dat bijna niet op omdat ge zo in de game zit :)

Verdere bedenkingen komen later op de blog ;)

Re: PlayStation VR

94
Captain Witwicky wrote:Ik zou eens moeten zien welke games ik zou kunnen/willen spelen... :P
Echt grote games zitten er niet tussen (behalve dan DriveClub VR), maar er zijn wel verschillende genres vertegenwoordigd :)

Re: PlayStation VR

95
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik zou eens moeten zien welke games ik zou kunnen/willen spelen...
Echt grote games zitten er niet tussen (behalve dan DriveClub VR), maar er zijn wel verschillende genres vertegenwoordigd
Dat had ik al gedacht, tis vooral om te zien hoe ik mijn half uurtje het best zou kunnen benutten ;)
Welke game het beste zou passen om het uit te proberen en natuurlijk in welke games ik het beste zou zijn :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

98
Ik heb VR gespeeld.

Zeer leuke ervaring. Voelde alsof ik met mijn ogen geplakt was op de tv, ik zag geen rand m.a.w.

Verschillende games gespeeld.
Rush of Blood en 3 games van VR Worlds, waaronder die space shooter, de oceaan duik en de getaway in London.

Rush of Blood was een on-rail shooter in een haunted horror huis net alsof in de kermis, was door het roller coaster gevoel soms net echt en speelbaar met de Move, wat herladen zeer leuk maakte.

Die space shooter was in een oud space wrak tegen aliens, met reuzensprongen maken, wat zwakke wapens maar richten gebeurde enkel via je hoofd en je zat in een rare spider-tank ofzo.

Oceaan duiken was enkel kijken, begon met visjes, mantas, kwallen en dan een haai die je haaien kooi haast opeet, de haai zwom overal rond, dus kon je hem volgen, de haai was goed gelukt en was door de VR best groot, het gevoel was dat die haai toch minstens 4 meten was.

In London mocht ik met de Move anders herladen, je pakte werkelijk je clip op en stak hem zoals je in het echt zou doen in je wapen, richten was niet perfect maar zoveel real life schieten doe ik ook niet, en de vijanden waren nogal gefocused op zijaanvallen wat het iets moeilijker maakte om te schieten. Toen het nog rustig was kon je de radio besturen, drinken vastnemen en de met de verwarming spelen en praten met je makker die aan het rijden was

Responsief en immersief. Voelde zeer goed aan, de machine voel je haast niet op je kop als je bezig bent. Leukste vond ik dat je je benen niet zag en dat de bewegingen die je maakte effect hadden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

100
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:nog een maand, ik begin hoe langer hoe nieuwsgieriger te worden :jip:
Hebt ge hem al eens kunnen testen of gewoon besteld om hem op de release te hebben?
euh, 2e punt :idea:
Dan gaat ge direct een grote verrassing hebben om hem zo op de release te kunnen testen :cool:

Re: PlayStation VR

102
Via Game Mania kan je ook VR testen op 15 okt zit er bij elke GM een VR toestel, er is ook een wedstrijd waar je een PS4 Pro en VR kunt winnen, maar ge moet wel meedoen ter plekke aan de VR om een deurhanger te krijgen en dat moet ge dan fotograferen op een leuke plek en verzenden via bijvoorbeeld twitter.
Ik weet niet hoeveel volk er zal zijn.

https://www.gamemania.be/Articles/plays ... game-mania
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

103
Captain Witwicky wrote:Via Game Mania kan je ook VR testen op 15 okt zit er bij elke GM een VR toestel, er is ook een wedstrijd waar je een PS4 Pro en VR kunt winnen, maar ge moet wel meedoen ter plekke aan de VR om een deurhanger te krijgen en dat moet ge dan fotograferen op een leuke plek en verzenden via bijvoorbeeld twitter.
Ik weet niet hoeveel volk er zal zijn.

https://www.gamemania.be/Articles/plays ... game-mania
zal wel een hele meute zijn, of een roedel, nee een zwerm, een bende misschien ?

enfin, veel volk !!
Last edited by Gamefreak on 28 Sep 2016 23:34, edited 1 time in total.

Re: PlayStation VR

104
Gamefreak wrote:zal wel een hele meute zijn, of een roedel, nee een zwerm, een roedel misschien ?

enfin, veel volk !!
Tenzij niemand VR wilt spelen natuurlijk :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2