Heb al genoeg games, wilde er gewoon eentje voor af en toe tussendoor. Hoorde helaas wel dat de Steam summer sale over een maand begint. Ik ga me mentaal erg sterk moeten houden dusGamefreak wrote:itsjustme wrote: En waarschijnlijk ook de laatste game dit jaar
u maakt een grapje ?
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
963
En nog 2 seizoenen om gebruik te maken van de 3=2 actie van mediamarkt
965Life is Strange ? niceMarty wrote: En nog 2 seizoenen om gebruik te maken van de 3=2 actie van mediamarkt
966Met een beetje volhouden en een beetje geluk:
Vandaag werden 10.000 extra CE's op de markt gebracht. De verkoop zou om 11u00 CET beginnen. Na wat opstart problemen waarbij iedereen wat zenuwachtig werd blijkbaar, bleef ik het op mijn account gewoon proberen. Uiteindelijk kon ik er om 14u05 een de mijne noemen.
Ca. 3 kwartier later waren 10.000 extra edities 'sold out'.
Vandaag werden 10.000 extra CE's op de markt gebracht. De verkoop zou om 11u00 CET beginnen. Na wat opstart problemen waarbij iedereen wat zenuwachtig werd blijkbaar, bleef ik het op mijn account gewoon proberen. Uiteindelijk kon ik er om 14u05 een de mijne noemen.
967Dat is wel een prachtige CE Ik vind 'm echt prachtig... Er hing waarschijnlijk ook wel een serieus prijskaartje aan?Sora_Lizard wrote:Met een beetje volhouden en een beetje geluk:
968De CE is idd wel prachtig. De game daarentegen blijf ik serieus mijn twijfels over houden....
970Wtf. Moet je bij MM pre-orders plaatsen of liggen die daar gewoon in stock?
971Geen preorder. Deze zijn allemaal al uit. En heb via de site besteld
972Ook geldig in België en op internet?Marty wrote:and it continues: (3=2 bij mediamarkt)
973Zover ik weet alleen in Nederland. En op de Nederlandse site
975heb gelezen dat die game exact hetzelfde speelt als de transformers game van die makers, maar dan met een Turtles jasje eroverheencoolgamer wrote: