Re: Welke game speelde je het laatste uit?

977
paveman wrote:
Gamefreak wrote:Jak and Daxter op ps3: de game is van 2001 maar voelt niet zo oud aan, het is nog steeds een oerdegelijke platformer die de tand des tijds best doorstaan heeft. Mocht wel wat langer zijn. 8/10
Inderdaad het enige minpuntje van deze prachtige game!
nog iets raars, ik kreeg altijd de melding dat ik de game kan afspelen in 3D en hij vroeg dat telkens ik de game startte, het maakte niet uit of ik ja of nee zei, hij toonde de game altijd in 3D waardoor ik het handmatig moest resetten naar 2D... geen ramp maar toch iewat vreemd...

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

982
Gamefreak wrote:Outlast 2, dijk van een game. Ik snap de mindere reviews echt niet. Op Metacritic krijgt hij een beschaamde 67.... ik geef hem een dikke 9/10. Ik vind hem zelfs bijna evengoed als RE7 maar die haalt het toch net omwille van het verhaal en de meer variërende gameplay en locaties....
RE7 was wel ook 2 keer zo duur. Moet outlast 2 ook nog een keer kopen en spelen maar voorlopig veel backlog.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

983
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:Outlast 2, dijk van een game. Ik snap de mindere reviews echt niet. Op Metacritic krijgt hij een beschaamde 67.... ik geef hem een dikke 9/10. Ik vind hem zelfs bijna evengoed als RE7 maar die haalt het toch net omwille van het verhaal en de meer variërende gameplay en locaties....
RE7 was wel ook 2 keer zo duur. Moet outlast 2 ook nog een keer kopen en spelen maar voorlopig veel backlog.
klopt, voor 30 euro zou de score nog hoger moeten zijn... goed punt Toon !

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

985
Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ik verbaas me er weer over dat een oude game, zonder nostalgische gevoelens (omdat ik m voor de HD uitgave nooit gespeeld heb - en zelfs de HD uitgave is al van 2011), zó goed kan zijn. Het speelt gewoon echt goed weg: de gameplay is solide en alles met stealth (proberen) te doen is echt leuk.
Om een of andere wazige reden ben ik de eerste playthrough op Normal begonnen. De tweede playthrough ging daardoor wel een stuk makkelijker op Hard, maar ik ben daardoor ook nog een keer of 2/3 dood gegaan (overigens ook om wat Misc trophies te halen: vooral de Medkit trophy wilde ik iets te snel halen... :(). Waardoor ik 'm dus gewoon nog een keer helemaal door mag spelen voor de platinum. Wat geen straf is vanwege de kwaliteit en dus doe ik dat ook gewoon :D.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

987
Ik heb AC4 eerst op de PS4 gedaan en een jaar later ofzo op PS3. Er is zeker wel wat verschil te zien, vooral in drawing distance op zee. Schepen kon je van minder ver zien, of je zag ze in de verte, maar met je verrekijker waren ze plots weg. Ook waren de graphics een beetje minder. Sommige dingen waren net wat korreliger.
Aan de andere kant... als je ziet wat ze daar uit de PS3 hebben weten te persen... Echt knap! :cool: Ik had zelf veel erger verwacht toen ik begon :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

990
paveman wrote:Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ik verbaas me er weer over dat een oude game, zonder nostalgische gevoelens (omdat ik m voor de HD uitgave nooit gespeeld heb - en zelfs de HD uitgave is al van 2011), zó goed kan zijn. Het speelt gewoon echt goed weg: de gameplay is solide en alles met stealth (proberen) te doen is echt leuk.
Om een of andere wazige reden ben ik de eerste playthrough op Normal begonnen. De tweede playthrough ging daardoor wel een stuk makkelijker op Hard, maar ik ben daardoor ook nog een keer of 2/3 dood gegaan (overigens ook om wat Misc trophies te halen: vooral de Medkit trophy wilde ik iets te snel halen... :(). Waardoor ik 'm dus gewoon nog een keer helemaal door mag spelen voor de platinum. Wat geen straf is vanwege de kwaliteit en dus doe ik dat ook gewoon :D.

Fantastische games! Al begonnen met Chaos Theory.?

Ot: Uncharted 3 dus. De game is duidelijk de minste van de Remastered versie. Komt traag op gang en sommige checkpoints waar je respawned als je dood ging vind ik nogal bedenkelijk. De speedplaythrough trophies vind ik een verschrikkelijke toevoeging. Gelukkig is de maximumprijs om een volledige spreekbeurt te voltooien vergevingsgezind opgesteld. Net op 4u tijd de volledige game doorlopen. Overall goede game natuurlijk die zijn klassieke status waard is.
Image
cron