Zo, iemand die de service al getest heeft?
Ik heb daarstraks mijn 7 dagen proef geactiveerd en wat lego: the movie gespeeld. Verloopt allemaal heel.vlot, tot ik op een bepaald moment een connectiefout kreeg en bijgevolg eruit werd gekegeld. Een heel stuk opnieuw moeten spelen als gevolg. Dat lijkt mij meteen een van de grootste pijnpunten te zijn van cloud gaming. Bij de minste problemen (aan beide kanten) ben je onmiddellijk je progressie kwijt. Afhankelijk van welke game en in welke fase van die game je zit, kan dat voor grote frustratie zorgen denk ik.
De prijs vind ik daarnaast ook wat aan de hoge kant. €16,99 per maand is toch een behoorlijk bedrag om wat ps3 titels te herspelen, die je overigens nooit echt in je bezit zal hebben. Er staan een heel aantal leuke titels tussen, maar de meesten zullen velen er van al gespeeld hebben. Het lijkt mij eerder wat voor iemand die nooit eerder een ps3 had of iemand die misschien de overstap nu maakt van Xbox naar PS4?
Wat denken jullie ervan?
Re: PlayStation Now
2Ik heb het tot nu toe nog geen enkel moment aanlokkelijk gevonden. Misschien als ze ps4 titels toevoegen en ik plots een maand thuis ben ofzo, maar anders lijkt het mij maar niks. Ik heb sowieso al een enorme backlog, dus het is niet dat ik zonder games zou zitten ofzo.
3Net als bij muziek zit ik niet op game streamingdiensten te wachten. Ik heb liever een collectie. Het is mij dan ook nog veel te duur. 50 euro per jaar bovenop die van PS+ zou nog acceptabel zijn, maar ik heb de meeste games al (gespeeld).
4Het is de toekomst, samen met downloads, jammer genoeg. Ik heb nog altijd liever een fysieke game die je kan vasthouden en uitstallen, maar ben er lichtjes afgestapt en koop nu alleen de games die ik écht graag wil bijhouden en de rest download ik.
Ik had ook gelezen dat je enkel met kredietkaart kan aanmelden, dat zal veel gamers misschien tegenhouden of gewoon niet in staat stellen hieraan mee te doen. Als je meerdere games per maand streamt is het bedrag zeker niet teveel, maar zoals al gezegd, als je de meeste games ervan al heb gespeeld is het niet de moeite. Misschien doen ze dit om de PS3 binnenkort te "laten verdwijnen", zodat je alleen nog op de PS4 online kan ofzo.
Ik had ook gelezen dat je enkel met kredietkaart kan aanmelden, dat zal veel gamers misschien tegenhouden of gewoon niet in staat stellen hieraan mee te doen. Als je meerdere games per maand streamt is het bedrag zeker niet teveel, maar zoals al gezegd, als je de meeste games ervan al heb gespeeld is het niet de moeite. Misschien doen ze dit om de PS3 binnenkort te "laten verdwijnen", zodat je alleen nog op de PS4 online kan ofzo.
5Om een abonnement ofzo te nemen heb je geen kredietkaart nodig, da's enkel nodig voor die proefperiode van 7 dagen.
6Hoe gaat het bij een abo dan? Bankrekening of PS store kaarten? Beetje onnozel om elke maand een €20 kaart te kopen anders.
7Heb er net een mail van gehad en snapte het niet echt. Dus voor abo van €17 per maand bovenop die €50 van PS+ kan je dus onbeperkt digitaal PS3 games spelen? Kopen en verkopen spreekt me meer aan. Vind deze prijs dan ook best duur terwijl PS3 games al aan €5 te vinden zijn die je erna kan verkopen.
Ga deze dienst niet nemen vermoed ik.
Ga deze dienst niet nemen vermoed ik.
8zou via creditcard toch moeten gaan ?,zenmaster wrote:Hoe gaat het bij een abo dan? Bankrekening of PS store kaarten? Beetje onnozel om elke maand een €20 kaart te kopen anders.
10Ik ben nog niet geïnteresseerd. Ik zou het misschien wel eens een maand proberen als ik veel tijd heb en zin heb om een hoop PS3-games te spelen die ik toen niet gespeeld heb. Anders steek ik wel gewoon mijn eigen game in mijn eigen PS3, zonder streaming.
12De connectie zal inderdaad het grootste pijnpunt zijn. Maar dat ligt aan de gebruiker zelf. Verder vind ik het wel tof dat dit mogelijk is. Noodzakelijk is een andere discussie. Leuk voor mensen die nooit geen PS3 hebben gehad en dus deze titels op hun PS4 willen spelen.
13Ik heb het testabo alleszins uitgetest en van wat ik gezien heb, werkt het prima. Heb Lego the movie getest (niet meteen het meest hoogstaande qua graphics, maar dat verliep steeds vlot en volledig in HD.
14Buiten een lijst die coolgamer plaatste heb ik nog nergens een totale game lijst gevonden die je kan spelen, als ik die eens kan lezen, kan er interesse gekweekt worden.. Maar nu zo via de store info te bekijken word ik niet warm of koud hiervan
15Je kan toch gwn zien welke games er allemaal zijn op PSNow zelf?? God of War + Volume 2, Sly, R&C en Jak zijn de collections die je ook kan spelen.