Re: PlayStation Plus

3153
Marty wrote: 22 Nov 2025 09:37 Nog nooit gekund maar ik kan nu gebruik maken van de actie. premium kopen voor 101,83 ipv 151 euro.

Meteen maar even doen.
Jij had veel PSNow gekocht indertijd geloof ik? :P

Was je dan ondertussen al terug op een lager level of zonder PSPlus?
Want voorlopig zie ik op de website enkel volle pot voor premium, mijne verloopt in maart.
En op de PS5 loopt de hele store vast, heb hem net met power knop uitgezet omdat er geen beweging meer zat.

Na herstarten zag ik dat ik wel vergeten was om automatisch verlengen uit te zetten. Heb dat nu gedaan maar denk niet dat dat zal helpen, dat hij over een week ofzo er anders over denkt.
Image

3154
Nee dat was ik niet. Heb altijd premium gehad en ook nooit laten verlopen, dus eigenlijk geen idee waarom ik er nu wel gebruik van kan maken. Heb psnow nooit gestacked.

De store is heel traag, vanochtend met verlengen van premium duurde het wel een paar minuten voordat de transactie rond was.
Image

3162
Synduality Echo of Ada | PS5

Nederland en België zijn uitgesloten. De game is niet beschikbaar op de Nederlandse en Belgische PSN Store vanwege de beslissing van de uitgever omtrent lootboxwetgeving.

En werkt ook niet als je de game bv uit de usa store haalt. Zelfs de fysieke versie werkt niet op een Nederlands of Belgisch account.
Image