Red Dead Redemption | PS5, PS4 is ook nog toegevoegd voor PSPlus Extra en Premium.
De PS5 versie is nieuw en komt op 2 december uit.
Re: PlayStation Plus
3152Nog nooit gekund maar ik kan nu gebruik maken van de actie. premium kopen voor 101,83 ipv 151 euro.
Meteen maar even doen.
Meteen maar even doen.
3153Jij had veel PSNow gekocht indertijd geloof ik?Marty wrote: 22 Nov 2025 09:37 Nog nooit gekund maar ik kan nu gebruik maken van de actie. premium kopen voor 101,83 ipv 151 euro.
Meteen maar even doen.
Was je dan ondertussen al terug op een lager level of zonder PSPlus?
Want voorlopig zie ik op de website enkel volle pot voor premium, mijne verloopt in maart.
En op de PS5 loopt de hele store vast, heb hem net met power knop uitgezet omdat er geen beweging meer zat.
Na herstarten zag ik dat ik wel vergeten was om automatisch verlengen uit te zetten. Heb dat nu gedaan maar denk niet dat dat zal helpen, dat hij over een week ofzo er anders over denkt.
3154Nee dat was ik niet. Heb altijd premium gehad en ook nooit laten verlopen, dus eigenlijk geen idee waarom ik er nu wel gebruik van kan maken. Heb psnow nooit gestacked.
De store is heel traag, vanochtend met verlengen van premium duurde het wel een paar minuten voordat de transactie rond was.
De store is heel traag, vanochtend met verlengen van premium duurde het wel een paar minuten voordat de transactie rond was.
3157Zeker dat opnieuw voor een gans jaar is en niet enkel tot je einddatum?Marty wrote: 22 Nov 2025 09:37 Nog nooit gekund maar ik kan nu gebruik maken van de actie. premium kopen voor 101,83 ipv 151 euro.
Meteen maar even doen.
3162Synduality Echo of Ada | PS5
Nederland en België zijn uitgesloten. De game is niet beschikbaar op de Nederlandse en Belgische PSN Store vanwege de beslissing van de uitgever omtrent lootboxwetgeving.
En werkt ook niet als je de game bv uit de usa store haalt. Zelfs de fysieke versie werkt niet op een Nederlands of Belgisch account.
Nederland en België zijn uitgesloten. De game is niet beschikbaar op de Nederlandse en Belgische PSN Store vanwege de beslissing van de uitgever omtrent lootboxwetgeving.
En werkt ook niet als je de game bv uit de usa store haalt. Zelfs de fysieke versie werkt niet op een Nederlands of Belgisch account.
3163Zelfde met Where Wind Meet overigens, deze is normaal Free to play.
Geen idee hoe strikt die is als je het van een andere account haalt
Geen idee hoe strikt die is als je het van een andere account haalt
3164Zover ik weet kan je Where Winds Meet wel gewoon spelen. Heb die al wel gedownload.
3165Ik heb moeten wachten tot mijn abonnement verliep voor ik de deal kon gebruiken. Gelukkig liep het donderdag af