Re: Je nieuwste trophies
106Ik heb uiteindelijk toch maar eens de 'Unlocked'-trophy in MGS V: Ground Zeroes gehaald, ik moest er blijkbaar niet zoveel meer voor doen. Nu heb ik alle trophies, helemaal klaar voor The Phantom Pain
Moderator: Leaderboard Group
Amai sjiek. Ik vind Ground Zeroes maar een stom spel eigenlijk dus ik ga niet elke keer die missies opnieuw en opnieuw spelen om die trophies te halen.met0t0 wrote:Ik heb uiteindelijk toch maar eens de 'Unlocked'-trophy in MGS V: Ground Zeroes gehaald, ik moest er blijkbaar niet zoveel meer voor doen. Nu heb ik alle trophies, helemaal klaar voor The Phantom Pain
Ik vond het helemaal niet stom en heb op talloze manieren de missies uitgespeeld, dus zo kwam ik al snel aan alle trophiesMaxidomino wrote:Amai sjiek. Ik vind Ground Zeroes maar een stom spel eigenlijk dus ik ga niet elke keer die missies opnieuw en opnieuw spelen om die trophies te halen.
Als je het leuk vindt, gaat da vlotjes vooruit natuurlijk. Ik had wat schrik dat ik TPP niet zo tof ging vinden omdat ik Ground Zeroes niet zo leuk vind. Dat zal wel geen probleem zijn denk ik want het spel is zo veel groter en er valt zo veel meer te doen.met0t0 wrote:Ik vond het helemaal niet stom en heb op talloze manieren de missies uitgespeeld, dus zo kwam ik al snel aan alle trophiesMaxidomino wrote:Amai sjiek. Ik vind Ground Zeroes maar een stom spel eigenlijk dus ik ga niet elke keer die missies opnieuw en opnieuw spelen om die trophies te halen.
Als jij mij ermee helpt, help ik jou Ik heb jou zelfs al 2 keer getailedLigeiro wrote:Watch Dogs
Peephole
Complete every Privacy Invasion
Basest Base
Complete every Gang Hideout
End of Line
Complete 40 Fixer Contracts
Social Lubricant
Complete level 10 against all 3 Drinking Game opponents
ik kan wel wat hulp gebruiken morgen met Traced (Get tailed 5 times)
vanaf zondag vertrek ik 2 weken op reis dus morgen of binnen 2 weken dus
Orly? sta jij in mijn vriendenlijst dan?Mr.Wolf wrote:Als jij mij ermee helpt, help ik jou Ik heb jou zelfs al 2 keer getailedLigeiro wrote:Watch Dogs
Peephole
Basest Base
End of Line
Social Lubricant
Jep, ik heb ooit is bijna iedereen hier er is in gezetLigeiro wrote:Orly? sta jij in mijn vriendenlijst dan?Mr.Wolf wrote:Als jij mij ermee helpt, help ik jou Ik heb jou zelfs al 2 keer getailedLigeiro wrote:Watch Dogs
Peephole
Basest Base
End of Line
Social Lubricant
Return to “PlayStation Network Gaming”