Re: Pronken met je Platinums
647Een leuke platinum om te halen zonder al te veel frustraties Zo heb ik ze graag. Want tegen mijn zin ga ik niet voor een platinum.redphilly wrote:Platina 32 Infamous second son
648Awel ja. Dit was nu eens een leuke plat zonder dat je je erdoor moet worstelen.gamerke1992 wrote:Een leuke platinum om te halen zonder al te veel frustraties Zo heb ik ze graag. Want tegen mijn zin ga ik niet voor een platinum.redphilly wrote:Platina 32 Infamous second son
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
649Eerste keer dat ik terecht fier ben op een Platinum!
DESTINY!!!
Gisteren de laatste trophy "Flawless Raider" gehaald.
DESTINY!!!
PSN tichke
650Dikke proficiat!!!tichke wrote:Eerste keer dat ik terecht fier ben op een Platinum!
DESTINY!!!
651Mooi vele uurtjes voor nodig.tichke wrote:Eerste keer dat ik terecht fier ben op een Platinum!
DESTINY!!!
652was ie dan zo moeilijk om te behalen ?tichke wrote:Eerste keer dat ik terecht fier ben op een Platinum!
DESTINY!!!
653Proficiat!tichke wrote:Eerste keer dat ik terecht fier ben op een Platinum!
DESTINY!!!
Die raids lijken mij echt lastig
654@ gamerke: ik zit momenteel aan 16 dagen en 12 uur playtime met mijn main character. Dus dat kan je maal 2 doen ...
@ Gamefreak: ik heb enkel de laatste "expres" gehaald, de rest kwam vanzelf. Maar ja als je er van het begin voor wilt gaan kost het moeite en tijd.
@ Met0t0: ja raids zijn in het begin heel moeilijk. Maar zoals met alles leer je telkens bij en na paar keren vlieg je erdoor. Maar voor die flawless mag niemand van de 6 dood gaan, en een foutje is al snel gemaakt.
@ Gamefreak: ik heb enkel de laatste "expres" gehaald, de rest kwam vanzelf. Maar ja als je er van het begin voor wilt gaan kost het moeite en tijd.
@ Met0t0: ja raids zijn in het begin heel moeilijk. Maar zoals met alles leer je telkens bij en na paar keren vlieg je erdoor. Maar voor die flawless mag niemand van de 6 dood gaan, en een foutje is al snel gemaakt.
PSN tichke
655
Agent 47, platinum voor de hitman Go game.
Leuk tussendoortje, zeker voor die prijs.
656Dat heeft niet lang geduurdSanity penguin wrote: Agent 47, platinum voor de hitman Go game.
657Nah, grotendeels omdat ik de game ook al heb op iOSmet0t0 wrote:Dat heeft niet lang geduurdSanity penguin wrote: Agent 47, platinum voor de hitman Go game.
659Proficiat aan beide voor de Hitman plat. Wat is dat voor een game is het eerste wat ik ervan zie? Ziet er precies wel leuk uit easy plat
660Review over gemaakt op de blog, bekijk het maar evenRoyVdW wrote:Proficiat aan beide voor de Hitman plat. Wat is dat voor een game is het eerste wat ik ervan zie? Ziet er precies wel leuk uit easy plat
http://www.pressxtorevive.com/hitman-go ... on-review/