Dat vind ik nog altijd jammer wrm ze die launchgames geen support geven dan zou ik ze graag herspelen en platten.fsterchele23 wrote:en volgens mij waren er nie direct trophies op de ps3...RoyVdW wrote:Volgens mij moet dat wel een groep zijn. Heb ooit een filmpje gezien toen ze met 8 à 10 man in die kleine kamer zaten. Zijn profiel is gebanned vaan PSN dus ze zullen wel cheaten want als je kijkt naar de tijdspanne waarin hij bepaalde en hoeveelheid plats haalt lijkt dit niet legit haalbaar of alleen. De PS3 (of thophies) bestaat sinds 2006 dus dat zijn 10 jaren maal 365 dagen delen door 1000 is om de vier dagen een plat.NTGSruler wrote:Proficiat hier met de behaalde mooie platinums!!!
Voor die Hakoom: is dat eigenlijk geen groep met dezelfde account die dag en nacht spelen? Die halen ook altijd de meest onmogelijke (zéér zelfdzame uiterst moeilijke games) platinums.
Heb trouwens vandaag nummertje 63 gehaald met TWAU. Heel makkelijk natuurlijk, maar zag die met paassales staan en wou die game na meer dan een jaar nog eens herspelen omdat ik deze de beste vond qua sfeer van Telltale en dan heb ik ineens een dubbele voor beide platformen :-)