Re: Pronken met je Platinums
1713Je hebt blijkbaar je trophy privacy settings aangepast van publiek naar alleen vrienden ofzo, want PSNProfiles weet ze niet meer te vinden...
1714Klopt. Wist niet dat ze volledig openbaar moesten staan. Nu moet ik eerst een trofee verdienen eer het erop komt.Kolm wrote:Je hebt blijkbaar je trophy privacy settings aangepast van publiek naar alleen vrienden ofzo, want PSNProfiles weet ze niet meer te vinden...
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
1717Gefeliciteerd allen!
Roy ook, hoewel ik de game niet ken. Het tellen wordt dit weekend wel een stuk eenvoudiger maar bezorgt me veel werk met het herplaatsen van de 'medals'.
Roy ook, hoewel ik de game niet ken. Het tellen wordt dit weekend wel een stuk eenvoudiger maar bezorgt me veel werk met het herplaatsen van de 'medals'.
1718Platina 35 Wolfenstein The new order
Kan jammer genoeg geen screenshot uploaden omdat ik steeds een foutmelding krijg.
Zijn er hier nog mensen die dit hebben en wat kan ik er aan doen?
Kan jammer genoeg geen screenshot uploaden omdat ik steeds een foutmelding krijg.
1719Wanneer krijg je de foutmelding? Voor zover ik weet kun je als lid geen screenshot uploaden, maar via de code wel linken naar.redphilly wrote:Platina 35 Wolfenstein The new order
Ik ben even naar je profiel gegaan en heb de plat opgezocht: Lukt mij wel dus.
Dit is de code die ik gebruik [ img]https://i.psnprofiles.com/games/8b4359/ ... 0fbf8c.png[/img ] (spaties weghalen om het te laten werken)
1720Ik heb het over screenshots op playstation zelf.paveman wrote:Wanneer krijg je de foutmelding? Voor zover ik weet kun je als lid geen screenshot uploaden, maar via de code wel linken naar.redphilly wrote:Platina 35 Wolfenstein The new order
Ik ben even naar je profiel gegaan en heb de plat opgezocht: Lukt mij wel dus.
Dit is de code die ik gebruik [ img]https://i.psnprofiles.com/games/8b4359/ ... 0fbf8c.png[/img ] (spaties weghalen om het te laten werken)
Excuses voor de verwarring.
1721Tuurlijk, allen is ook ik wrm moet je dat expliciet zeggen? Die game is Full Throttle Remastered ik zet gwn altijd in letterlijk NL dat is grappig.Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allen!
1722No probredphilly wrote:Ik heb het over screenshots op playstation zelf.
Excuses voor de verwarring.
Wat voor foutmelding krijg je? Als ik thuis ben zal ik het eens proberen.
1723@redphilly: Screenshots op PS4 kunnen erg groot zijn, heb op de pro wel is een screenshot van 10+MB gehad... De kans is dus groot dat als je dit naar ons forum wilt uploaden, dat het bestand te groot is.
Dan eerst even naar tinypic ofzo uploaden en dan in de editor hier op het forum met de Img-knop een image toevoegen op basis van de url (= genereert uiteindelijk zelfde code als paveman eerder gaf).
@Roy: Ik vind die Nederlandse namen altijd verwarrend, heb vaak geen idee over welke game het dan gaat tot ik op profiel ga kijken
Dan eerst even naar tinypic ofzo uploaden en dan in de editor hier op het forum met de Img-knop een image toevoegen op basis van de url (= genereert uiteindelijk zelfde code als paveman eerder gaf).
@Roy: Ik vind die Nederlandse namen altijd verwarrend, heb vaak geen idee over welke game het dan gaat tot ik op profiel ga kijken
1725Alles voor de clicks!RoyVdW wrote:Dat is de bedoeling Kolm
Ik vind het altijd erg grappig Roy. Ga zo door!