Dat is snel :oM-power wrote:Nog 1 om het af te leren.
Re: Pronken met je Platinums
107Singleplayer kan je in 5u uitspelen, wat je 2 keer moet doen. Met online had ik geluk omdat er verleden week een dubbel xp event was en dan was het enkel nog de camera en shield coins die eigenlijk het meest tijd in beslag namen.gamerke1992 wrote:Dat is snel :oM-power wrote:Nog 1 om het af te leren.
Last edited by M-power on 06 Apr 2015 15:40, edited 1 time in total.
112
#54 Assassin's Creed III: Liberation (PS Vita)
Niet echt bijster moeilijk, gewoon enkele vervelende trophies zoals maximum rang online halen en enkele trophies waarvan de beschrijving niet helemaal duidelijk is. Maar met een guide kom je er zeker wel.
Niet echt bijster moeilijk, gewoon enkele vervelende trophies zoals maximum rang online halen en enkele trophies waarvan de beschrijving niet helemaal duidelijk is. Maar met een guide kom je er zeker wel.
113Proficiat Hybris! Moet ook es terug wat plats halenHybris wrote: #54 Assassin's Creed III: Liberation (PS Vita)
115Daar zullen wel wat uurtjes insluipen. Proficiatdarksam6 wrote:Platinum n°71 Destiny
116Inderdaad! Ik zit al voorbij de 1000 uurgamerke1992 wrote:Daar zullen wel wat uurtjes insluipen. Proficiatdarksam6 wrote:Platinum n°71 Destiny
1171000!! Dat is wel heel veel :o Toch een goede game dandarksam6 wrote:Inderdaad! Ik zit al voorbij de 1000 uurgamerke1992 wrote:Daar zullen wel wat uurtjes insluipen. Proficiatdarksam6 wrote:Platinum n°71 Destiny : D : D : D
118Dikke proficiat Sam!! Denk toch één van je platinums waar je het meest trots op bent!darksam6 wrote:Platinum n°71 Destiny
119Meer dan 1.000 uur... dat zijn bijna 6 weken als je dat non-stop zou tellen
Chapeau alleszins, lijkt mij geen eenvoudige trophy om te behalen!
Chapeau alleszins, lijkt mij geen eenvoudige trophy om te behalen!