Re: Trophy Leaderboards

107
Elexus wrote:
Kolm wrote:
Elexus wrote:
Kolm wrote:Jammer dat het in de hoge regionen van de leaderboards ni zo spannend is :lol:
Ho ho, ik haal u wel in! :O
En hoelang heb ik dan een verbod op het halen van trophies? :P
Goh, ik ben redelijk he. Een jaar of 20 moet wel lukken denk ik?
lol redelijk zenne :p
Image

108
Dan moet ik dus bijna tot mijn pensioen gaan wachten met gamen... Tegen dan ben ik de reflexen ook wel kwijt denk ik :q:
Image

Week 3 Update

109
De week nadat ik zei dat de kans zeer klein was dat er gedeelde plaatsen gingen zijn naast de platinums, zijn er natuurlijk een paar. :q:

Overall

coolgamer haalt paveman in op de 3e positie
gamerke1992 en Mr.Wolf hebben momenteel exact hetzelfde aantal trophy points en delen de 11e plaats
NTGSruler stijgt in trophy level naar 23, RoyVdW naar 22 en Elexus naar 17

Platinums

Met 42 platinums deel ik nu de 7e plaats met coolgamer

Completion

Sanity penguin staat weer in de top 10, Sora_Lizard zakt weer terug naar de 11e positie

Rarity

Hybris stijgt en deelt deze week de 4e plaats met paveman

111
Goed gedaan Tjeefkeuh!

De stijgers gefeliciteerd! De medals zijn opnieuw verdeeld. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

112
Hooooaah die plats schieten voorlopig nog niet op tijdgebrek, die NooitTragerGamesSpelenRuler zal niet lang rulen :angry: Sinds die leiderbord is het een opdracht ipv ontspanning dekke en dat voor die mega enorm nutteloze virtuele blinkende blauwe bol :Tp: :L: Idioot :lol: Nachtrust nodig om gefocust te kunnen platten :snore:

En ja Teef leuke updates zo en ook leuke emoticons hier.

Natuurlijk is dit om te lachen zoooo geobsedeerd ben ik niet. Ik zal het maar vermeldden vooraleer iemand het nr vd plat afkicklijn van Tele-Onthaal doorgeeft.
Image

113
RoyVdW wrote:Hooooaah die plats schieten voorlopig nog niet op tijdgebrek, die NooitTragerGamesSpelenRuler zal niet lang rulen :angry: Sinds die leiderbord is het een opdracht ipv ontspanning dekke en dat voor die mega enorm nutteloze virtuele blinkende blauwe bol :Tp: :L: Idioot :lol: Nachtrust nodig om gefocust te kunnen platten

Natuurlijk is dit om te lachen zoooo geobsedeerd ben ik niet. Ik zal het maar vermeldden vooraleer iemand het nr vd plat afkicklijn van Tele-Onthaal doorgeeft.
:lol: Roy, je hebt humor jongen!

En idd: super tof dat Tjeefkeuh dit elke week wil doen!
Image

115
RoyVdW wrote:Hooooaah die plats schieten voorlopig nog niet op tijdgebrek, die NooitTragerGamesSpelenRuler zal niet lang rulen :angry: Sinds die leiderbord is het een opdracht ipv ontspanning dekke en dat voor die mega enorm nutteloze virtuele blinkende blauwe bol :L: Idioot Nachtrust nodig om gefocust te kunnen platten :snore:

:lol: :lol: Heb nochtans gans de week niet kunnen gamen!! Heb net wel Far Cry 3 platinum behaald! Deze week kan ik nog gamen en volgende week vrijdag alweer 8 dagen niets! Pak je kans!
Image

Week 4 Update

116
Overall

Het unicum van vorige week, waarbij gamerke1992 en Mr.Wolf exact even veel punten hadden, is voorbij. Mr.Wolf haalde 5 bronze trophies en steekt daarmee gamerke1992 voorbij, die er 3 haalde
Ikzelf stijg naar trophy level 21 en Sanity penguin naar level 18

Platinums

RoyVdW haalt zijn 70e platinum en blijft erg dicht bij die 4e plaats
De 7e plaats deel ik niet langer met coolgamer, die zakt naar 8

Completion

NTGSruler zakt net terug onder de 80% completion deze week, waarschijnlijk dankzij een nieuwe game
Tegelijk schiet zenmaster boven de 70% uit

Rarity

paveman verliest zijn bronze trophy die hij deelde met Hybris
Sanity penguin neemt de 12e plaats over van Sora_Lizard, die waarschijnlijk nog steeds niet gegamed heeft :P

Dat was het weer voor deze week

118
Weer heel leuk om te lezen :D Ik zal dringend eens wat meer moeten gamen om Mr. Wolf in te halen
Image
gelukkig heb ik net dying Light en assassins creed syndicate gekocht. Dat zijn weer een heel aantal trophies. En tot nu toe heb ik altijd de platinum proberen te halen van de assassins creed games :) dinsdag zal ik er eens werk van maken, dan heb ik vrij.
Image

119
gamerke1992 wrote:Weer heel leuk om te lezen :D Ik zal dringend eens wat meer moeten gamen om Mr. Wolf in te halen :) gelukkig heb ik net dying Light en assassins creed syndicate gekocht. Dat zijn weer een heel aantal trophies. En tot nu toe heb ik altijd de platinum proberen te halen van de assassins creed games :) dinsdag zal ik er eens werk van maken, dan heb ik vrij.
Battle is on
Na de examens dan
Image

120
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Weer heel leuk om te lezen :D Ik zal dringend eens wat meer moeten gamen om Mr. Wolf in te halen :) gelukkig heb ik net dying Light en assassins creed syndicate gekocht. Dat zijn weer een heel aantal trophies. En tot nu toe heb ik altijd de platinum proberen te halen van de assassins creed games :) dinsdag zal ik er eens werk van maken, dan heb ik vrij.
Battle is on
Na de examens dan
You just told me your weaknes: het zijn examens

Vlug van profiteren om je in te halen dus
Image
Spijtig dat ik niet veel trophies verdien in metal Gear solid phantom pain. Ik speel gewoon wat freeroam zijmissies enzo en daar krijg ik amper trophies van.
Image