Re: Pronken met je Platinums
1367Platinum 180: Need for Speed
EDIT:
Nummer 181 dan ook: Day of the Tentacle Remastered EDIT 2:
Platinum 182: Grim Fandango Remastered
1369Damn Marty, dat heet dan het jaar hard inzettenMarty wrote:Platinum 180: Need for Speed EDIT:
1370Je gaat alsnog harder richting de 200 dan ik naar de 100 Marty. Had de uitdaging dan toch maar geaccepteerd!
1371Haha echt niet, Jij hoeft er nog maar 2 dus je hebt er al 1 gehaaldpaveman wrote:Je gaat alsnog harder richting de 200 dan ik naar de 100 Marty. Had de uitdaging dan toch maar geaccepteerd!
Maar ik stop niet: platinum 183 : The Deadly Tower of Monsters
1372Goed punt... Jij stond op 177, dus hebt 6 gehaald. Als we beide in hetzelfde tempo doorgaan zou ik het nog van je winnen ook...
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II gaat alleen nog wel een hele tijd duren en aangezien ik Driveclub daarnaast als afleiding zo nu en dan tussendoor speel, zal er voorlopig toch even geen platinum in zitten voor mij.
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II gaat alleen nog wel een hele tijd duren en aangezien ik Driveclub daarnaast als afleiding zo nu en dan tussendoor speel, zal er voorlopig toch even geen platinum in zitten voor mij.
1373#28 Murdered: Soul suspect
Best een saai spel en veel te veel collectables. Had er meer van verwacht.
1374Dishonored 2 , aanrader...
- Attachments
-
- Dunwall_Days_and_Karnaca_Nights.png (135.19 KiB) Viewed 609 times
1375@Pingwin; Klopt, maar voor €5 en een makkelijke plat is dat het wel waard redelijk kort best vermakelijk.
@Wrecker; Proficiat mooi plaatje die plat
@Wrecker; Proficiat mooi plaatje die plat
1376Oei dat klinkt niet goed. Is het ook saai als je niet voor platinum gaat en enkel voor verhaal speelt? Ik ga die binnenkort eens spelen.Sanity penguin wrote:#28 Murdered: Soul suspect
1377Persoonlijk vind ik van wel want ik heb zelf twee sessies gedaan (eerst gewoon en daarna met guide voor collectables).gamerke1992 wrote:Oei dat klinkt niet goed. Is het ook saai als je niet voor platinum gaat en enkel voor verhaal speelt? Ik ga die binnenkort eens spelen.Sanity penguin wrote:#28 Murdered: Soul suspect
Ik had zelf niet bijster veel voeling met het hoofdpersonages en de 'puzzels' zijn wat te makkelijk.
1378#71: LEGO Star Wars The Force Awakens
Het kan aan mij liggen, maar ik heb toch de indruk dat LEGO games meer content bevatten dan vroeger! Volgende wordt wellicht Batman: Return to Arkham - Arkham City.