Ducati

Moderator: Leaderboard Group
DotT is een easy luchtige game om tussendoor te spelen. Het is nu niet direct een game of genre dat ik in huis zou halen. Maar wederom prijs ik dus het opzet van PS+ om het feit dat ik deze soort games dan probeer. De easy platinum helpt natuurlijk en ben ik eerlijk in. Heb er van genoten.paveman wrote:Congrats! You're really back at it!Die 100 komt steeds meer in zicht!
Was DotT een beetje de moeite?
Gewoon er voor gaan zeg ik!paveman wrote:GTA VC is idd een erg mooie om als 100e te hebben!
Ik zou daar misschien ook wat mee bezig moeten, maar behaal simpelweg de platinum omdat ik op dat moment met die specifieke game bezig ben. Als ik er een beetje mee door kan spelen zal The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II wellicht de 100ste worden. Dat zou ik op zich niet eens verkeerd vinden...
100 moet dit jaar voor beide toch lukken?RoyVdW wrote:Leuk NTGS maar ik heb even pauze gepakt wacht maar tot ik de aanval inzet ik ga ook voor de 100 ;p Groeten
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ben ik niet zeker van tenzij we een paar easy platjes toevoegen of crap die ik vermijd.NTGSruler wrote:100 moet dit jaar voor beide toch lukken?RoyVdW wrote:Leuk NTGS maar ik heb even pauze gepakt wacht maar tot ik de aanval inzet ik ga ook voor de 100 ;p Groeten
Elk op zijn tempo en genieten van het trophyhunten.RoyVdW wrote: Ben ik niet zeker van tenzij we een paar easy platjes toevoegen of crap die ik vermijd.
Return to “PlayStation Network Gaming”