Re: PlayStation Plus

1456
NTGSruler wrote:
Tjeefkeuh wrote:Raar hoeveel mensen God of War nooit gespeeld hebben. Zijn er dan ook zoveel die nooit Uncharted gespeeld hebben?
Uncharted 4 ligt hier nog te wachten op mij. Had tijd terug de Uncharted Collection allemaal platinum gehaald en eventjes nood aan wat anders. Lost legacy moet ik nog eens op de kop zien tikken.

Wat ik wel niet gespeeld heb is The Last of Us. Vreemd genoeg heeft het mij nooit aangetrokken.
The last of us vind ik dan juist een van de games die mij altijd is bijgebleven. Ik durf zelfs zeggen dat het de 2de beste game is die ik gespeeld heb. Op 1 zal altijd skyrim blijven staan :p
Image

1459
Games voor oktober:

Friday the 13th: The Game (PS4)
Laser League (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus bonus – PlayLink)
Master Reboot (PS3)
The Bridge (PS3, PS4, PS Vita)
Rocketbirds 2: Evolution (PS Vita, PS4)
2064: Read Only Memories (PS Vita, PS4)
Image

1463
Marty wrote:Ik vergeet hem 1 keer aan te kondigen en dan prima games. Ik kondig hem weer aan en het is weer niet top :P
Ik ga even met de heren van sony praten :lol:
Doe er wat aan Marty! :p

Enige dat mij iets zegt is Friday the 13th, maar dan vooral omdat ik er veel bagger reviews van gelezen heb :lol:
Image

1464
Sanity penguin wrote:Doe er wat aan Marty! :p

Enige dat mij iets zegt is Friday the 13th, maar dan vooral omdat ik er veel bagger reviews van gelezen heb :lol:
Ik moest bij Friday the 13th eerder aan een film denken... :?
Image

1467
Wat een update!! :love: Not. Voor er discussie losbarst dat we gratis games krijgen en we tevreden mogen zijn: het is een grapje é mensen!

Beetje flauwe maand vind ik. Niets wat mij interesseert of aanspreekt. Wel veel puzzel action als ik de games zo opzoek.
Image