hmm wat nieuwe namen, eens zien wie mijn nieuwe slachtoffers gaan zijn op mijn lijstje
by the way, Dividdingens, je mag mij ook op de lijst zetten hé
het is nog altijd KANTEROTH-10...
helaas....
Re: Deel je SEN (PSN) ID
18Bon, ik ga eens wat mensen toevoegen.
En wie wil mag mij ook toevoegen natuurlijk
Mijn PSN is maxidomino130195
En wie wil mag mij ook toevoegen natuurlijk
Mijn PSN is maxidomino130195
20Nope! Net een lijstje opgesteld en nu ga ik wat mensen toevoegen ziedividedx11 wrote:Add me Of heb ik jou al?
23ik stuur je binnenkort een digitale postduif met een verzoekje in JerreJeroenVK1984 wrote:JeroenVK1984
25Ik heb enkele toegevoegd maar weet niet wie
Kolm en Elexuss die herinner ik mij :o
Anyway Feel free to add me there's room for more.
Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
Kolm en Elexuss die herinner ik mij :o
Anyway Feel free to add me there's room for more.
Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
27Same here, ik ook normaal enkel mensen die ik ken. Voor deze community maak ik uitzondering.ShAmPi wrote: Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
De eersten is dus Gamefreak geworden.
29Bij mij op enkele na ookShAmPi wrote:Ja uitzondering is ook enkel mensen van hier bij mij.
Off-topic: WTF ik heb de 1000 posts gepasseert zonder het door te hebben
30Ik heb een keer op een forum (dacht ign) gezegd dat ze me konden toevoegen en toen had ik gelijk 50 vrienden. Als ik alleen maar vrienden zou toevoegen dan zou ik er maar 2 hebben en de ene heeft alleen een ps3 en de ander ga ik niet echt mij om...JeroenVK1984 wrote:Same here, ik ook normaal enkel mensen die ik ken. Voor deze community maak ik uitzondering.ShAmPi wrote: Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
De eersten is dus Gamefreak geworden.
Jullie mogen mij ook wel toevoegen. Mijn naam is, surprise surprise , minermb.