Toffe platinum. Niet teveel last gehad van bugs?Marty wrote:Platinum 204: Sniper Ghost Warrior 3
Re: Pronken met je Platinums
1742Alleen 1 keer door de grond gezakt toen ik aan een hekje hing en me liet vallenNTGSruler wrote:Toffe platinum. Niet teveel last gehad van bugs?Marty wrote:Platinum 204: Sniper Ghost Warrior 3
![lol :lol:](./images/smilies/t4a_laughing.png)
En je moet steeds als je een item die onder r1 zit steeds selecteren anders werkt ie niet na een bepaalde tijd. Maar voor de rest prima game (al zullen er veel niet mee eens zijn)
En de kill cam is zo standaard als maar kan. Staat er 1 met een rocket launcher op een heli te schieten en moet ik die dus afsniperen. Komt de kill cam heeft ie ineens geen rocketlauncher meer
![thinking :think:](./images/smilies/t4a_thinking.png)
Kill cam van Sniper Elite 3 is beter (andere makers) en ben dus ook benieuwd naar Sniper Elite 4 (staat al geinstalleerd)
1743#74: LEGO Jurassic World
Het oorspronkelijke plan was LEGO Marvel Super Heroes, maar samen met een vriend begonnen aan Jurassic World en de superhelden werden tijdelijk aan de kant geschoven...
De volgende platinum wordt toch iets anders dan meteen weer een LEGO game. Kanshebbers: Far Cry 4, Uncharted 4, Assassin's Creed: Unity, Deadpool (PS3), Assassin's Creed IV: Black Flag (PS3), ... (backlog = first world problem)
![Image](https://i.psnprofiles.com/games/e9abbe/trophies/1Lae0928.png)
De volgende platinum wordt toch iets anders dan meteen weer een LEGO game. Kanshebbers: Far Cry 4, Uncharted 4, Assassin's Creed: Unity, Deadpool (PS3), Assassin's Creed IV: Black Flag (PS3), ... (backlog = first world problem)
1746Waar is de platinum?Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allemaal.![]()
Nu ik nog eentje . . .
![thinking :think:](./images/smilies/t4a_thinking.png)
![tongue :P](./images/smilies/t4a_tongue.png)
1747Hier is de platinum!NTGSruler wrote:Waar is de platinum?Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allemaal.![]()
Nu ik nog eentje . . .![]()
Adam's Venture Origins:
![Image](https://i.psnprofiles.com/games/6f2c7c/trophies/1L1f0168.png)
1748Proficiat!! Goed bezigSora_Lizard wrote:
Adam's Venture Origins:
Nr. 19! (Nooit gedacht dat ik er meer dan 2 of 3 zou halen maar er is nu iemand die me steeds aanmoedigt om door te gaan!)
![cool :cool:](./images/smilies/t4a_cool.png)
1749@Kolm; Gek bezig bijna 150
@Frans; Proficiat
97 Late Dienst
Veel beter dan De Bunker van dezelfde ontwikkelaar. Heb hem drie keer uitgespeeld na elkaar met andere keuzes bijna elke kan het verhaal soms wijzigen. Dit was gwn een interactieve film van ongeveer een uur die heel spannend is goede thriller. Heb wel daarna een guide gebruikt voor alle eindes anders moet je de game zeven keer uitspelen.
Bij deze heb ik ook de grens van 91% completion gehaald en die van 4000 trophies![tongue :P](./images/smilies/t4a_tongue.png)
![smug :smug:](./images/smilies/t4a_smug.png)
@Frans; Proficiat
![cool :cool:](./images/smilies/t4a_cool.png)
![platinum :Tp:](./images/smilies/1%20platinum.png)
![Image](https://i.psnprofiles.com/games/940df0/trophies/1L5361be.png)
Bij deze heb ik ook de grens van 91% completion gehaald en die van 4000 trophies
1751![platinum :Tp:](./images/smilies/1%20platinum.png)
![Image](https://i.psnprofiles.com/games/887832/trophies/1La2002f.png)
Wel mooi plaatje ik zie graag katachtigen.
Begin al te twijfelen over mijn 100e welke ik ga nemen
1752Nummer 100 een iets uitdagerende game?RoyVdW wrote:98 Energiecyclus
Heel makkelijk zeker met guide als je even vastzit of je de glitch gebruikt. Deze plat valt anders te halen in een recordtijd![]()
Wel mooi plaatje ik zie graag katachtigen.
Begin al te twijfelen over mijn 100e welke ik ga nemen
1753Ja ik heb keuze genoeg met de backlog, maar ik haal ze toch allemaal ooit dus welke nr ze zijn is onbelangrijk in principe hé ![wink ;)](./images/smilies/t4a_wink.png)
Kiezen jullie mss maar. 99 ga ik Oxenfree van maken denk.
Retail A-keuzes:
-Mirror's Edge Catalyst
-Uncharted 4
-Shadow of Mordor
-AC Unity
-AC Syndicate (liever niet spelen voor Unity)
-Sherlock Holmes DD
PSN B-keuzes:
-Unravel
-Transistor
-Pac-man
-Deadly Tower of Monsters
-Valley
-LA Cops
![wink ;)](./images/smilies/t4a_wink.png)
Kiezen jullie mss maar. 99 ga ik Oxenfree van maken denk.
Retail A-keuzes:
-Mirror's Edge Catalyst
-Uncharted 4
-Shadow of Mordor
-AC Unity
-AC Syndicate (liever niet spelen voor Unity)
-Sherlock Holmes DD
PSN B-keuzes:
-Unravel
-Transistor
-Pac-man
-Deadly Tower of Monsters
-Valley
-LA Cops
1754Toen de trophies er net waren had ik ook nooit gedacht een platinum te halen.Sora_Lizard wrote:NTGSruler wrote:Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allemaal.![]()
Nr. 19! (Nooit gedacht dat ik er meer dan 2 of 3 zou halen maar er is nu iemand die me steeds aanmoedigt om door te gaan!)
![straight :|](./images/smilies/t4a_straightface.png)
![smile :)](./images/smilies/smile.png)
@ Roy
Inderdaad zoals Ruler al zegt: de 100ste mag (moet
1755Wat maakt dat voor jullie nu uit. Jij bent ook niet aan +200 geraakt zonder hier en daar een makkelijkere te hebben hoor een plat is een plat het is gwn plezant ze te halen omdat ik zo games ontdek die ik anders mss nooit had gespeeld of gekent
Maar idd ik zal wel zien kies jullie dan ipv al die commentaren ![grin :D](./images/smilies/grin.png)
![grin :D](./images/smilies/grin.png)