Ik vermoed dat deze nog zal terug komen hier
#94 Truck Racer. De 100 begint in zicht te komen. Aan nadenken welke games ik nog wil doen. Nummertje 100 ooit wordt GTA Vice City.
Re: Pronken met je Platinums
1847nie moeilijk dat je dat vermoeden had want kheb u gezegd dak hem nog ging platinum halen vandaag en daarna mass effect verder ging doenNTGSruler wrote:Ik vermoed dat deze nog zal terug komen hier
#94 Truck Racer. De 100 begint in zicht te komen. Aan nadenken welke games ik nog wil doen. Nummertje 100 ooit wordt GTA Vice City.
plat 48 truck racer
1848Ik wilde dat Rayman nummer 150 werd... dus al de rest maar gestopt net voor ik er wasNTGSruler wrote:Beetje opgespaard Kolm?
Wel leuk zo paar platinums na elkaar!
En doordat ik in België was kon ik een paar dagen geen daily challenges doen (via remote play is er teveel input lag) en werd die platinum nog wat uitgesteld terwijl ik wel andere games kon doen xD
Proficiat met de Truck racer platinums! Dat wordt waarschijnlijk ook 1 van de volgende, dankzij NTGSruler al de online trophies binnengehaald!
1849Verdekke Kolm dat is een hele boel plats. Daar kan ik nog niet aan. Die Truck Racer zit die bij ps+ of wat is dat juist?
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1850Truck Racer is inderdaad een PS+ game van deze maand voor PS3RoyVdW wrote:Verdekke Kolm dat is een hele boel plats. Daar kan ik nog niet aan. Die Truck Racer zit die bij ps+ of wat is dat juist?
1851En valt die goed mee voor platinum mannen plezante game? Mss downloaden en later is spelen.
1852world of final fantasy
- Attachments
-
- d36.jpg (5.52 KiB) Viewed 796 times
1853@ Wrecker
Congrats met je plat
Maduin zelf unlocked of geruild?
De rest ook congrats met de plats
Platinum 210: Shadwen
Congrats met je plat
Maduin zelf unlocked of geruild?
De rest ook congrats met de plats
Platinum 210: Shadwen
1854Het is een standaard racer Roy. Niet echt een hoogvlieger om eerlijk te zijn.RoyVdW wrote:En valt die goed mee voor platinum mannen plezante game? Mss downloaden en later is spelen.
1855@Kolm: congrats met alle plats! Rayman ook echt een mooie: super leuke game (op PS3 en PS4 )!
Voor wat betreft Crash: I won't lie, ik vond m idd best pittig. Tenminste... om platinum te halen. De game zelf doorspelen valt reuze mee. Zelfs als je m (zoals ik) voor t eerst doorspeelt. Over Stormy Ascent hoeven we het daarentegen niet te hebben : het is niet voor niets dat die destijds uit de game is gehaald vanwege 'te moeilijk'. Alhoewel het doorspelen van het level op zich nog niet zo super moeilijk is (is me in 1 poging - wel ten koste van per saldo 43 levens... - gelukt), maar die Relic..... Maar daar heb ik in het topic zelf al genoeg over geluld. Wel ongelofelijk dat (op psnprofiles) 1 op de 8 spelers dit gewoon lukt....
Als tussendoortje ff (letterlijk) puzzel game gespeeld:
#110 Puzzle Showdown 4K @Roy: Dat is dan wel weer een game voor jou. De platinum was mij wat te makkelijk. Er mag wel een beetje uitdaging in zitten.
Voor wat betreft Crash: I won't lie, ik vond m idd best pittig. Tenminste... om platinum te halen. De game zelf doorspelen valt reuze mee. Zelfs als je m (zoals ik) voor t eerst doorspeelt. Over Stormy Ascent hoeven we het daarentegen niet te hebben : het is niet voor niets dat die destijds uit de game is gehaald vanwege 'te moeilijk'. Alhoewel het doorspelen van het level op zich nog niet zo super moeilijk is (is me in 1 poging - wel ten koste van per saldo 43 levens... - gelukt), maar die Relic..... Maar daar heb ik in het topic zelf al genoeg over geluld. Wel ongelofelijk dat (op psnprofiles) 1 op de 8 spelers dit gewoon lukt....
Als tussendoortje ff (letterlijk) puzzel game gespeeld:
#110 Puzzle Showdown 4K @Roy: Dat is dan wel weer een game voor jou. De platinum was mij wat te makkelijk. Er mag wel een beetje uitdaging in zitten.
1856Ja die game was me al opgevallen ;p maar wil daar dat bedrag niet aan geven voorlopig. Die zal nog wel bij PS+ komen.
1859Platinum 211: SENRAN KAGURA ESTIVAL VERSUS
How I Spent My Summer Vacation