Plat 49 sebastien Loeb rally maar nog lange nie gedaan met het spel want nog een kleine 100 gouden medailles te behalen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Pronken met je Platinums
1952Proficiat! Goed gedaan!fsterchele23 wrote:Plat 49 sebastien Loeb rally maar nog lange nie gedaan met het spel want nog een kleine 100 gouden medailles te behalen
1953ThanksSora_Lizard wrote:Gefeliciteerd met 2 platinums in een keer!
1954Volhouden Is zowat het enigste wat die trophy bikke lastig maakt e Daan xdNTGSruler wrote:Proficiat! Goed gedaan!fsterchele23 wrote:Plat 49 sebastien Loeb rally maar nog lange nie gedaan met het spel want nog een kleine 100 gouden medailles te behalen
1955platinum 50 is er na wat frustratie. het was blijkbaar savefile van carriere die de boel op 1 of andere manier belemmerde. maar ale fifa 18 is done tuurlijk nog vele uurkes in carriere in steken
1956Proficiat! Voor jou een mooie 50ste! Past helemaal bij je als voetbalfan
1957I agree! Mooie 50ste, mooi aantal!Kolm wrote:Proficiat! Voor jou een mooie 50ste! Past helemaal bij je als voetbalfan
1958heb dan ook expres wat doorgedaan met sebastien loeb eigenlijk om fifa 50ste plat te hebben
1960Zelf heb ik heel weinig met voetbal, maar ik ken jouw liefde voor deze sport en dan is Fifa natuurlijk een hele mooie om als 50e plat te verkrijgen.
1961Ja nog proficiat met uw 50e Swat.
105 Oxenfree
Beetje een vreemde game. Mooie graphics. Zit wel mooi in elkaar en zeker als je een nieuwe playthrough start dat de vorige in je 'tijdlijn' blijft hangen. D.w.z. dat de vorige speelbeurt in het geheugen blijft en de 'geesten' daarop inspelen, maar dit was je toen zelf. Wel is het vervelend dat de plat drie speelbeurten verplicht. Eén met vriendelijk karma, gemeen en dan nog eens stilzwijgend. Zeker omwille van de lange dialogen was de laatste gwn saai één grote cutscène in principe. De eindes die je kan behalen zijn mooi in elkaar gestoken, elke sessie geeft een verschillend einde. De indie game op zich is heel kort +-3 à 4u, maar de trophies verdriedubbelen dit dus. Sommige hebben vaak last van bugs (framerate met de time loops) of beschadigde opslagdata zoals Ether One te vergelijken. Heb dat ook gehad maar gelukkig gwn game verlaten via XMB knop en terug opstarten verhielp dat probleem. De game heeft ook geen manuele opslag functie. Wel leuke ervaring voor tussendoor aangezien je niet kan doodgaan. Voor de 25 collectibles even guide gebruikt en ook om te zien waar ik precies welke belangrijke keuzes ik moest maken.
Als je hem in het donker speelt is die soms wel wat scary
Level gestegen naar 27 en weer een mooie plat erbij
105 Oxenfree
Beetje een vreemde game. Mooie graphics. Zit wel mooi in elkaar en zeker als je een nieuwe playthrough start dat de vorige in je 'tijdlijn' blijft hangen. D.w.z. dat de vorige speelbeurt in het geheugen blijft en de 'geesten' daarop inspelen, maar dit was je toen zelf. Wel is het vervelend dat de plat drie speelbeurten verplicht. Eén met vriendelijk karma, gemeen en dan nog eens stilzwijgend. Zeker omwille van de lange dialogen was de laatste gwn saai één grote cutscène in principe. De eindes die je kan behalen zijn mooi in elkaar gestoken, elke sessie geeft een verschillend einde. De indie game op zich is heel kort +-3 à 4u, maar de trophies verdriedubbelen dit dus. Sommige hebben vaak last van bugs (framerate met de time loops) of beschadigde opslagdata zoals Ether One te vergelijken. Heb dat ook gehad maar gelukkig gwn game verlaten via XMB knop en terug opstarten verhielp dat probleem. De game heeft ook geen manuele opslag functie. Wel leuke ervaring voor tussendoor aangezien je niet kan doodgaan. Voor de 25 collectibles even guide gebruikt en ook om te zien waar ik precies welke belangrijke keuzes ik moest maken.
1964Das een mooie Coolgamer!
Zelf heb ik een eenvoudige erbij:
Ik verwachtte net zo iets als the Bunker, maar het was toch heel anders. Verrassend en leuk bedacht, net een spannende film die je zelf enigszins kunt sturen alleen je weet nooit waarheen.
Zelf heb ik een eenvoudige erbij:
Ik verwachtte net zo iets als the Bunker, maar het was toch heel anders. Verrassend en leuk bedacht, net een spannende film die je zelf enigszins kunt sturen alleen je weet nooit waarheen.
1965Schitterend spel dit (al heb ik hem maar 1 keer uitgespeeld)RoyVdW wrote:Ja nog proficiat met uw 50e Swat.
105 Oxenfree
OT:
Mary Skelter Nightmares