Re: Pronken met je Platinums

2661
Sora_Lizard wrote:@met0t0, met gips thuis zitten heeft blijkbaar ook (kleine) voordelen. ;)
Het is dan ook het enige voordeel en een kleintje, maar beter dan helemaal geen voordelen ;)
Ik dacht: "Laat ik eens een game spelen die draait rond snel rondlopen, want zelf kan ik het toch niet meer" :q:

2662
met0t0 wrote:Mirror's Edge Catalyst

Image

Een stuk makkelijker dan de eerste game, maar 'k ben blij dat ik hem ook heb :)
Proficiat. Heb deze ook nog die staat nu weer in sale. Wel enorm veel collectibles heb ik gelezen. Binnenkort ga ik me er ook is aan wagen aangezien ik paar jaar geleden door jou ook gemotiveerd was om de eerste game te platten na veel gevloek.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2663
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Mirror's Edge Catalyst

Image

Een stuk makkelijker dan de eerste game, maar 'k ben blij dat ik hem ook heb :)
Proficiat. Heb deze ook nog die staat nu weer in sale. Wel enorm veel collectibles heb ik gelezen. Binnenkort ga ik me er ook is aan wagen aangezien ik paar jaar geleden door jou ook gemotiveerd was om de eerste game te platten na veel gevloek.
Bij deze zal er minder gevloek zijn hoor, er is op zich niks moeilijks aan :)
Inderdaad wel veel collectibles, daar heb ik mij toch een middag aan moeten zetten.

2664
#144 Rise of the Tomb Raider
Met de zeer originele omschrijving 'Platinum'

Image
:lol:
Bijzonder hoe deze zo'n hoge (of juist lage: net hoe je het bekijkt) Rarity heeft. Absoluut geen moeilijke platinum om te halen. Er zijn weinig stukken die ik echt opnieuw heb moeten spelen vanwege de Survivor moeilijkheidsgraad en zelfs dan was het vervolgens na 1/2 keer opnieuw proberen alsnog wel klaar (heel wat anders dan Uncharted op Crushing dus bijvoorbeeld).

Nu nog wat DLC afwerken, even kijken wat ik wel/niet doe. Er is 1 die niet is unlocked, dus weet niet of ik zin heb om de Croft Manor nog eens door te spelen om die te halen. Ik denk dat ik sowieso niet voor de 100% ga, aangezien je daarvoor ook co op online moet spelen. Tenzij iemand hier deze nog heeft liggen natuurlijk.... :D
Image

2667
paveman wrote:#144 Rise of the Tomb Raider
Met de zeer originele omschrijving 'Platinum'

Image
Image

Bijzonder hoe deze zo'n hoge (of juist lage: net hoe je het bekijkt) Rarity heeft. Absoluut geen moeilijke platinum om te halen. Er zijn weinig stukken die ik echt opnieuw heb moeten spelen vanwege de Survivor moeilijkheidsgraad en zelfs dan was het vervolgens na 1/2 keer opnieuw proberen alsnog wel klaar (heel wat anders dan Uncharted op Crushing dus bijvoorbeeld).

Nu nog wat DLC afwerken, even kijken wat ik wel/niet doe. Er is 1 die niet is unlocked, dus weet niet of ik zin heb om de Croft Manor nog eens door te spelen om die te halen. Ik denk dat ik sowieso niet voor de 100% ga, aangezien je daarvoor ook co op online moet spelen. Tenzij iemand hier deze nog heeft liggen natuurlijk.... :D
Ik heb deze ook liggen en verhaal uitgespeeld, geen platinum. Ik vind et beetje raprap gemaakt dees game me veel bugs én collectables zijn er gewoon saai naar mijn mening.
Er is ook een trophy waarvoor ik wss spel opnieuw zou moeten beginnen vanwege bug.

Edit oops ik dacht eerst dat shadow of the tomb raider was xd rise heb ik ook en ook niet plat vanwege zelfde reden eigenlijk xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2669
Ah, dat snap ik dan wel inderdaad. Ik heb vooraf wel veel gelezen over de glitches, dus zat al helemaal klaar om cloud saves terug te moeten zetten. Behalve een DLC trophy dus gelukkig geen last van gehad (en die DLC is zo weer opnieuw uitgespeeld), al dacht ik dat de allereerste al bleef haken... na even verder spelen kwam die alsnog.

Misschien dat als jullie m nu opnieuw zouden opstarten dat ie zelfs wel alsnog unlockt (vanwege wat patches achteraf)?
Kolm wrote:Ik heb die inderdaad liggen en was ook nog op zoek naar een co-op buddy daarvoor! Alleen nu inderdaad nogal druk met TLOU, U2 en U3... Mag het ook in september? :p
Uiteraard! Dan haal ik zoveel mogelijk de rest van de DLC trophies en laat ik die co-op voor tegen die tijd liggen! :cool:
Image