Re: Trophy Leaderboards IV

289
Sora_Lizard wrote:De volgende telling zal uitgevoerd worden in het eerste weekend van mei. 1 of 2 mei, dus sync op tijd! Want het wordt de laatste telling van dit seizoen zodat er tevens een seizoen stand 2019 - 2020 wordt opgemaakt! :jip:

Succes allemaal en game on! :Tp: ^^
Damn, dan gaan we alweer naar seizoen V?! De jaren vliegen voorbij.
Image

295
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Bij mij gebeurt dat automatisch dagelijks...
Moet je daarvoor aan premium nemen? Want ik heb er nooit op gelet of het bij mij ook automatisch gaat.
Het idee is dat niet-premium 1 keer per dag automatisch wordt geüpdatet als je geregistreerd bent en anders 1 keer per week. Echter heeft dit heel lange tijd uitgestaan, dus ik weet niet in hoeverre het nu werkt. Het zou kunnen dat ze het opnieuw hebben aangezet, maar dat het pas opnieuw begint te lopen als je opnieuw een keer via de home pagina manueel update.

Als je premium hebt, dan wordt het automatisch elke 6u geüpdatet, dit is nooit uitgezet tenzij tijdelijk tijdens maintenance.
Met premium kan je ook 1 keer per minuut manueel updaten, zonder premium is dat 1 keer per uur.
Image

296
gamerke1992 wrote:
Moet je daarvoor aan premium nemen? Want ik heb er nooit op gelet of het bij mij ook automatisch gaat.
Nee dat hoeft net, het gebeurt al wanneer je geregistreerd staat. Ter verduidelijking een overzicht van PSNP:

Image

Dit in aanvulling op de uitleg van Kolm. Ik weet echter niet wanneer het die dag automatisch wordt ververst en ik heb ook wat tijd nodig om alle mensen te verwerken. Dan kan het zijn dat de een wel al ververst is en de ander niet!
Als premium lid heb je dus meer mogelijkheden (en ad free) en je ondersteunt die site financieel zodat ze kunnen blijven bestaan.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

299
RoyVdW wrote:
Sora_Lizard wrote:Vanavond wordt er geteld! :jip:
Succes, bij mij hoef je opnieuw niks te tellen om het wat gemakkelijker te maken
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ook bij jou moet ik het een en ander doen of heb je sinds begin mei 2019 helemaal niet meer gegamed? :?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

300
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:
Sora_Lizard wrote:Vanavond wordt er geteld! :jip:
Succes, bij mij hoef je opnieuw niks te tellen om het wat gemakkelijker te maken
Image

Ook bij jou moet ik het een en ander doen of heb je sinds begin mei 2019 helemaal niet meer gegamed? :?
Sinds begin september.

Image