ik heb ze allemaal al buiten Olli Olli, die haal ik dus en Sherlock, maar die zou ik op ps4 willencoolgamer wrote:Entering PS Plus:
4th March: Oddworld: New ‘n’ Tasty
4th March: Valiant Hearts
4th March: Papo and Yo
4th March: Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
4th March: OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4/PS Vita)
4th March: CounterSpy (PS4/PS3/PS Vita)
Re: PlayStation Plus
32Oh juist, Papo and Yo wou ik ook al langer spelen, nu weet ik weer welke game dat is
33En de reden waarom het zolang duurde was dishonored, maar ze zijn er blijkbaar niet in geslaagd de deal rond te krijgen.
34Dit komt niet vaak voor. Heb maar 1 game van deze ps+ update.
Prima update dus
Prima update dus
35Leuke game, maar die is overal al zo goedkoop te vinden. Voor mij was het alleszins niet nodig, maar tjah, dat zeg ik als eigenaar van de gameM-power wrote:En de reden waarom het zolang duurde was dishonored, maar ze zijn er blijkbaar niet in geslaagd de deal rond te krijgen.
36Heb ik ook al dus was niet nodig. Maar ik merk wel dat ze erop gehoopt hadden, gezien ook de link van hun blogartikel. De naam staat er letterlijk in vermeldmet0t0 wrote:Leuke game, maar die is overal al zo goedkoop te vinden. Voor mij was het alleszins niet nodig, maar tjah, dat zeg ik als eigenaar van de gameM-power wrote:En de reden waarom het zolang duurde was dishonored, maar ze zijn er blijkbaar niet in geslaagd de deal rond te krijgen.
38Oddworld: New ‘n’ Tasty: Lijkt me niet echt een tof spel, maar ik ga het natuurlijk wel proberen.
Valiant Hearts: Deze had ik al een tijdje graag gehad.
Papo and Yo: Lijkt weer iets speciaal, maar wel tof.
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments: Wil ik wel eens spelen, maar had ik liever op ps4 gehad.
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood: Ze zeggen toch dat dit goed is?
CounterSpy: Dit lijkt me het enige minder spel deze maand.
Conclusie: Weeral een zeer goede maand.
Valiant Hearts: Deze had ik al een tijdje graag gehad.
Papo and Yo: Lijkt weer iets speciaal, maar wel tof.
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments: Wil ik wel eens spelen, maar had ik liever op ps4 gehad.
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood: Ze zeggen toch dat dit goed is?
CounterSpy: Dit lijkt me het enige minder spel deze maand.
Conclusie: Weeral een zeer goede maand.
41kan iemand mij zeggen of die Sherlock Holmes de moeite is?
Abe New 'n' tasty en valiant hearts had ik -_-"
42Heb Sherlock op PS4 gespeeld + platinum behaald en ik vond het toch wel een toffe game.Ligeiro wrote:kan iemand mij zeggen of die Sherlock Holmes de moeite is?
43Ik had alleen oddworld al in januari gekocht en de rest had ik nog niet. Ik heb al even olliolli 2 gespeeld en ik vind dat spel echt lastig, ik raak de hele tijd in de war