Re: Trophy Leaderboards II
301Op PSNP hebben ze ergens topics met events van het type 'Kill your completion'... Wel, Burnout starten dat 95 trophies heeft, zorgt voor een drop van 0.42% en dan had ik al 14 trophies gehaald voor ik PSNP ging updaten
Moderator: Leaderboard Group
Wat 95 zoveel? Is al die DLC ook toegevoegd bij de remaster? Heb de lijst nog niet bekeken. Jammer maar 1 plat ;pKolm wrote:Op PSNP hebben ze ergens topics met events van het type 'Kill your completion'... Wel, Burnout starten dat 95 trophies heeft, zorgt voor een drop van 0.42% en dan had ik al 14 trophies gehaald voor ik PSNP ging updaten
Hahaha! Wel grappige events eigenlijk!Kolm wrote:Op PSNP hebben ze ergens topics met events van het type 'Kill your completion'... Wel, Burnout starten dat 95 trophies heeft, zorgt voor een drop van 0.42% en dan had ik al 14 trophies gehaald voor ik PSNP ging updaten
Toch redelijk wat minder punten. Kan mij niet inbeelden dat die 3 trophies van toen dit verschil maakten.Kolm wrote:Uiteindelijk gisteren 34 trophies gehaald en daardoor is het gat nog maar 0.29% met mijn originele completion
@Roy: De lijst is bijna exact hetzelfde als de originele lijst. Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack). Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
Klopt, die waren allemaal brons.NTGSruler wrote:Toch redelijk wat minder punten. Kan mij niet inbeelden dat die 3 trophies van toen dit verschil maakten.
Da's dan inderdaad jouw voordeel Nu ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt bezig ben met de completion. Ben wel nog tijdje zoet met Gran Turismo.Kolm wrote:Ah bah, ik had gehoopt 8 platinums te halen voor deze update
Maar helaas was ik gisteren te ziek/moe om Far Cry 5 af te werken en vandaag gaat het hem ook niet worden.
@NTGSruler: Het voelt toch een beetje oneerlijke concurrentie... Ondertussen heb ik 1,5-2 bronzen trophies nodig om 0,01% completion erbij te krijgen
Het enige voordeel is, dat een nieuwe game starten, mijn completion wat minder veel laat zakken. Bij starten van Far Cry 5 zakte mijn completion 0.30-0.35%
Kans is groot dat je me voorbij gaat... Ben nu met batman van telltale bezig en daarna minecraft van telltale.met0t0 wrote:Bedankt voor de update
Ik ben er niet op achteruitgegaan, dus da's al goed nieuws
Qua rarity blijft het spannend, heel dicht bij Kolm
Return to “PlayStation Network Gaming”