Re: PlayStation Plus

3122
NTGSruler wrote: 02 Aug 2025 13:33 Als je van RPG's houdt is Lies of P echt een goede game. Net zoals Diablo IV vorige maand.
DayZ is ook een zéér contentrijke game.
De laatste game zegt mij niets, zou eens moeten opzoeken.
Wel specifiek action RPG's dan. Ik houd erg van RPG's, maar Lies of P lijkt me niks voor mij eigenlijk... ;)
Image

3126
Psychonauts 2: deel 1 kreeg lovende kritieken, dus ben benieuwd. Moet m e nog verdiepen in wat voor type game het nou eigenlijk is...
Stardew Valley: same, al heb ik hier bij voorbaat het gevoel dat het niets voor mij is...
Viewfinder: weer een typische indie puzzel game. Vast heel leuk, maar wat mij betreft niet voldoende om tijd in te steken

Nog de link voor wie het wil: link
Image

3127
Mr.Wolf wrote: 02 Aug 2025 20:55 Vooral leuk dat er een makkelijke mode is bij Lies of P :p Ga ik zeker checken volgende maand!
Hier weer even mee bezig. Ben nu iets verder dan waar ik 2 jaar geleden ben geëindigd. Toen vaak dood gegaan.

Deze playthrough tot nu toe maar 1 keer maar alleen omdat ik de afgrond in viel :lol:

Tis makkelijker maar kan nog wel wat uitdaging in zitten.
Image

3128
Alan Wake II wordt mogelijks een PS+ game voor oktober. Na Ghost of Tsushima wil ik eindelijk AWII uitspelen. Was er een tijd geleden aan begonnen, maar de collectibles hebben mij dan doen stoppen.

Alan Wake II
Goat Simulator 3
Cocoon
Image

3133
paveman wrote: 03 Oct 2025 11:22 En Cocoon? Wat vond je daar van?
Heb je het backlog topic de afgelopen jaren gevolgd? Want dan ken je het probleem :lol:
Dit jaar lukte het me niet goed om het bij te houden maar de trend is hetzelfde als de vorige jaren :q:
Image

3135
Ik kan Alan Wake 2 niet toevoegen omdat ik de game reeds had gekocht. Ik vermoed dat het te maken heeft omdat ik de game digitaal heb. Vroeger op PS3 (en wellicht PS4) kon je de game wel toevoegen aan je bibliotheek ook al had je de game op disc en al gespeeld. Waarschijnlijk kan dit nu nog op de PS5 maar ja heb de game digitaal gekocht. De andere 2 toegevoegd voor ooit eens...
Image