Re: Pronken met je Platinums

3138
RoyVdW wrote:Proficiat Wolf!!

Die ligt bij mij al even lang te wachten in de kast ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Thanks ;)
Het is eigenlijk best wel een simpele. Ik wou hier vroeger al voor gaan, maar er was zo'n redelijk lastige trophy waarvoor je een uruk hai moet neerhalen en zo een rune van level 25 moet krijgen. En dit krijg je enkel maar als je een bepaalde set van acties doet zoals zorgen dat hij een warchief is, hem vermoorden met een van zijn zwaktes/sterktes,... Het komt soms wat neer op geluk!
Image

3142
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:Platinum #46: Assassin's Creed Odyssey

Image

Mooi! Heeft die trophy om op heel de map geweest te zijn veel tijd gevraagd? Ik heb de platinum opgegeven voor die trophy omdat het mij zo veel werk leek :p
Als het er goed op aan komt is de game wel een dikke grind, maar een leuke grind imo. Heb er nu iets van 150 uur in zitten. :O
Image

3143
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:Platinum #46: Assassin's Creed Odyssey

Image

Mooi! Heeft die trophy om op heel de map geweest te zijn veel tijd gevraagd? Ik heb de platinum opgegeven voor die trophy omdat het mij zo veel werk leek :p
Als het er goed op aan komt is de game wel een dikke grind, maar een leuke grind imo. Heb er nu iets van 150 uur in zitten. :O
Ik denk dat ik ook al zeker een dikke 150 uur in de game heb gestoken. Zeker met de DLC erbij :p
Image

3147
Mr.Wolf wrote:Heb je iets speciaal gedaan voor die "get tailed 5 times" ofzo? Die heb ik nooit kunnen bemachtigen
Je kan sinds een patch je laten tailen door vrienden begreep ik van hem.
Zelf vrienden tailen/hacken telt dan weer niet voor die bijhorende trophies.
Image

3148
#32 Lego Ninjago Movie: The Videogame
Image

Toch deze snel nog geprobeerd ondanks de negatieve dingen die ik had gehoord omtrent de trophies. En jawel, ik had op het einde alle characters, golden bricks en andere reutemeteut. Toch bleef mijn completion op 99.8% staan en zou 1 character niet vrijgespeeld zijn (terwijl ik wel die trophy had). Na wat quick opzoekwerk bleek het om een mannetje te gaan dat blijkbaar in een van de optionele dojo's zat en waarvoor ik blijkbaar niets had gekregen. Toen ik deze opnieuw deed, kreeg ik wel de trophy, maar niet het mannetje :dizzy:
Image