Prijzen gaan omhoog.
https://www.pushsquare.com/news/2026/05 ... ew-members
Re: PlayStation Plus
3227En nu ook bevestiging dat de andere tiers omhoog gaan voor 1 maand en 3 maand.
Van Sony zelf geen woord dat de 12 maanden variant ook omhoog zou gaan, maar blijkbaar uit een paar landen zoals Australië melden mensen daar ook verhogingen voor te zien.
https://www.pushsquare.com/news/2026/05 ... new-prices
Van Sony zelf geen woord dat de 12 maanden variant ook omhoog zou gaan, maar blijkbaar uit een paar landen zoals Australië melden mensen daar ook verhogingen voor te zien.
https://www.pushsquare.com/news/2026/05 ... new-prices
3228Klopt helemaal.
De laatste jaren of toch vooral de PS5 generatie is Sony totaal niet meer consument vriendelijk. Althans dat is mijn gevoel.
Elk jaar opnieuw grote winsten voor Sony en Playstation maar toch de laatste cent uit alles knijpen.
Ik vermoed dat de live-service push en de aankoop van Bungie financieel een grote impact heeft. Zoals ook gezegd geweest in hun jaarlijkse fiscale meeting.
De laatste jaren of toch vooral de PS5 generatie is Sony totaal niet meer consument vriendelijk. Althans dat is mijn gevoel.
Elk jaar opnieuw grote winsten voor Sony en Playstation maar toch de laatste cent uit alles knijpen.
Ik vermoed dat de live-service push en de aankoop van Bungie financieel een grote impact heeft. Zoals ook gezegd geweest in hun jaarlijkse fiscale meeting.
3229Heb jij deze al ontvangen?dividedx11 wrote: 04 Feb 2026 10:54 Beetje off-topic maar het gaat wel degelijk om PS+. Ik wil graag een figurine van Youtooz van Ratchet & Clank bestellen, maar deze zou exclusief voor PS+ members zijn. Iemand die zo 'n code heeft ontvangen, en deze eventueel wil doorgeven? Thanks alvast!
https://youtooz.com/products/tooled-up-mechanic
Zowel mijne (naar BE) als die van Sora hadden de hele tijd dezelfde tracking tot ergens na Schiphol waar er een 'Customs release' gevolgd wordt door een 'Departed facility'op 11 mei.
Paar dagen later was die van Sora er met PostNL, maar degene die bij mijn ouders zou aankomen is er nog altijd niet en geen idee of die met BPost komt of toch iets anders. Ik weet dat BPost veel aant staken is geweest, maar zou verwachten dat ze ondertussen hun achterstand wel hebben weggewerkt?
3230Ben ook nog altijd op de mijne aan het wachten....Kolm wrote: 25 May 2026 18:10Heb jij deze al ontvangen?dividedx11 wrote: 04 Feb 2026 10:54 Beetje off-topic maar het gaat wel degelijk om PS+. Ik wil graag een figurine van Youtooz van Ratchet & Clank bestellen, maar deze zou exclusief voor PS+ members zijn. Iemand die zo 'n code heeft ontvangen, en deze eventueel wil doorgeven? Thanks alvast!
https://youtooz.com/products/tooled-up-mechanic
Zowel mijne (naar BE) als die van Sora hadden de hele tijd dezelfde tracking tot ergens na Schiphol waar er een 'Customs release' gevolgd wordt door een 'Departed facility'op 11 mei.
Paar dagen later was die van Sora er met PostNL, maar degene die bij mijn ouders zou aankomen is er nog altijd niet en geen idee of die met BPost komt of toch iets anders. Ik weet dat BPost veel aant staken is geweest, maar zou verwachten dat ze ondertussen hun achterstand wel hebben weggewerkt?
Volgens tracking al onderweg sinds 11/05...
3231Ik heb ondertussen Divided gesproken en hij wacht ook nog altijd sinde de laatste update van de tracking op de 11de.Sanity penguin wrote: 25 May 2026 20:47Ben ook nog altijd op de mijne aan het wachten....Kolm wrote: 25 May 2026 18:10 Heb jij deze al ontvangen?
De tracking van Sora was wel geüpdatet tot afgeleverd, dus ergens zit er tussen PostNL en die box tracking wel een link zo lijkt het.
Zal dan toch ergens bij BPost nog vastzitten waarschijnlijk. Het is en die lange staking en al die feestdagen, dat helpt allemaal natuurlijk niet.
Al weten natuurlijk niet met zekerheid dat het door BPost gebracht gaat worden, ergens las ik alleen maar dat ze meestal de lokale post gebruiken, wat dus voor PostNL in Nederland wel klopte. In dat geval zou het dus BPost zijn.
3232De PS+ (Essential) games voor juni zijn bekend gemaakt. De reden van de prijsverhoging is nu duidelijk geworden, Sony probeert haar klanten flink aan zich te binden met de volgende line-up:
Grounded Fully Yoked Edition PS5|PS4
Nickelodeon All-Star Brawl 2 PS5|PS4
Warhammer 40,000: Darktide PS5
Waanzinnig dat deze AAA-titels nu al bij Plus komen. Het blijkt maar: echt elke game kan zomaar in PS+ terecht komen!
Link PS Blog
Grounded Fully Yoked Edition PS5|PS4
Nickelodeon All-Star Brawl 2 PS5|PS4
Warhammer 40,000: Darktide PS5
Waanzinnig dat deze AAA-titels nu al bij Plus komen. Het blijkt maar: echt elke game kan zomaar in PS+ terecht komen!
Link PS Blog
3233Je bent de \sarcasm vergeten
Van die Grounded had ik nog niet eens gehoord...
Die Brawl game is misschien is leuk als tussendoortje zoals de vorige, zou ook volledig offline kunnen.
Van die Grounded had ik nog niet eens gehoord...
Die Brawl game is misschien is leuk als tussendoortje zoals de vorige, zou ook volledig offline kunnen.
3234Nah, vind het leuker als het sarcasme er dusdanig vanaf druipt dat het zelfs voor Sheldon herkenbaar is. En dan sommige mensen die daar toch nog aan twijfelen... 
3235lol @Paveman 
Dan is het toch maar de vraag wie daar aan het hoofd van de marketingafdeling staat. Moest ik het zijn; ik zou met grote titels uitpakken na een prijsverhoging zodat iedereen dat snel vergeten is. Hier komen ze met mogeljiks de slechtste set-up in maanden...
Dan is het toch maar de vraag wie daar aan het hoofd van de marketingafdeling staat. Moest ik het zijn; ik zou met grote titels uitpakken na een prijsverhoging zodat iedereen dat snel vergeten is. Hier komen ze met mogeljiks de slechtste set-up in maanden...
3236Mijn tracking is uitgebreid en zegt nu dat het sinds 13 mei in Brussel is.Sanity penguin wrote: 25 May 2026 20:47 Ben ook nog altijd op de mijne aan het wachten....
Beetje laat omdat toe te voegen, maar er lijkt beweging in te zitten
3237Idem hier!Kolm wrote: 27 May 2026 15:57Mijn tracking is uitgebreid en zegt nu dat het sinds 13 mei in Brussel is.Sanity penguin wrote: 25 May 2026 20:47 Ben ook nog altijd op de mijne aan het wachten....
Beetje laat omdat toe te voegen, maar er lijkt beweging in te zitten![]()
En Route
2026-05-13 08:00:00
BRU
3238PS+ games voor juni zijn idd voor mij persoonlijk ook niet echt interessant.
3239Die PS+ games van juni zijn inderdaad wel jammer na een nieuwe prijsverhoging 
3240Mja ik denk dat we er stilletjes aan gaan moeten aan wennen. (Aan de prijzen). De goeie tijd waarin online gamen gratis was is een tijd om te koesteren. Jammer genoeg.met0t0 wrote: 07 Jun 2026 13:47 Die PS+ games van juni zijn inderdaad wel jammer na een nieuwe prijsverhoging![]()